[Rose]

Typa girl that'll make you wanna dream

あなたが夢見るような女の子

 

[Lisa]

Typa girl that came straight off of the screen

画面から飛び出してきたみたいな女の子

 

[Jennie]

Typa girl you wanna ice up, make me freeze

見ると凍りついてしまうような女の子

 

[Jisoo]

Typa girl you wanna wife up, sign the pre

妻にしたくなるような女の子、さあサインして

 

 

 

[Jennie]

I bring money to the table

私は大金をテーブルに運んでくる 

 

Not your dinner

あなたの夕食じゃなくてね

 

Both my body and my bank account

私の身体も銀行口座も

 

Good figure

良い感じでしょ

 

Thinking about me, but there's nothing to consider

私のこと以外、考えることなんてないはず

 

If I let you in my circle, you a winner

私があなたを仲間に入れたら、あなたは勝者よ

 

[Rose]

Didn't know that you were cold

冷えてることに気づかなかったのね

 

'Til you felt my fire

私の炎に触れるまで

 

Heaven's gate just opened up

天国の扉が開いて

 

Hearing choirs

聖歌隊の歌も聞こえてくる

 

If you saying something else

少しでも何か言ったら

 

You a liar

あなたは噓つきよ

 

 

[Lisa]

'Cause I'm that girl that drive you crazy

だって、私は君をおかしくさせちゃう女の子

 

But you can't leave me alone

私のこと 放っておけないでしょ?

 

Got you thinking maybe

「もしかしたら」って期待させちゃう

 

I went supernatural

神秘的な存在に思わせちゃってるかも

 

[Jennie]

Put you under spells or

あなたに呪文をかけたり

 

Look into a crystal ball

水晶を覗き込んだり

 

I'm not like these other girls at all

私は他の女の子とは違うの

 

 

[Jisoo]

I'm the typa girl that make you forget that you got a type

あなたの好みなんて忘れさせちゃう女の子

 

Type that make you love me when the only thing you done is like

一度好きになったら夢中になっちゃうような女の子

 

[Rose]

I'm that typa girl

私はそんなタイプの女の子

 

I'm that typa girl

私はそんなタイプの女の子

 

I'm that typa girl

私はそんなタイプの女の子

 

I'm that typa girl

私はそんなタイプの女の子

 

[Jisoo]

Like du-du-dun

Du-lu-lu-lun

Like du-du-dun

Du-lu-lu-lun

 

 

[Lisa]

I'm the type of girl

私はそういうタイプ

 

That everybody type

みんなに愛されるタイプよ

 

Double tap, tap, tap

ダブルタップして

 

What everybody like

みんなが「いいね」を押しちゃう

 

You can check my stats

私のステータスを見てよ

 

Got everybody's eye

みんなが私を見てる

 

And I run them laps

みんなの周りを走って

 

Round everybody's mind

みんなの心を奪う

 

All of these girls on some uppercase shit

他の女の子たちは問題を抱えてるわ

 

That mean they all cap

嘘つきってことよ

 

Being the best at whatever I do

私がやることは何でも最高

 

That's sounding on brand

私が影響力を持ってるから

 

 

[Rose]

Typa girl that you wish for when you blow that candle out

キャンドルの火を消すときに願っちゃうような女の子

 

[Jisoo]

Typa girl that you wanna take back to your mama house

実家に連れていきたくなるような女の子

 

[Lisa]

Typa girl that don't ask for what she wants, she's takin' out

欲しいものを聞かれても ねだらないような女の子

 

[Jennie]

Typa girl who got bag in same quality as Chanel

Chanelのバッグを持ってる女の子

 

 

[Jisoo]

Didn't know that you were cold

冷えてることに気づかなかったのね

 

'Til you felt my fire

私の炎に触れるまで

 

Heaven's gate just opened up

天国の扉が開いて

 

Hearing choirs

聖歌隊の歌も聞こえてくる

 

If you saying something else

少しでも何か言ったら

 

You a liar

あなたは噓つきよ

 

 

 

[Jennie]

'Cause I'm that girl that drive you crazy

だって 私は君をおかしくさせちゃう女の子

 

But you can't leave me alone

私のこと 放っておけないでしょ?

 

Got you thinking maybe

「もしかしたら」って期待させちゃう

 

I went supernatural

神秘的な存在に思わせちゃってるかも

 

[Lisa]

Put you under spells or

あなたに呪文をかけたり

 

Look into a crystal ball

水晶を覗き込んだり

 

I'm not like these other girls at all

私は他の女の子とは違うの

 

 

[Rose]

I'm the typa girl that make you forget that you got a type

あなたの好みなんて忘れさせちゃう女の子

 

Type that make you love me when the only thing you done is like

一度好きになったら夢中になっちゃうような女の子

 

[Jennie]

I'm that typa girl

私はそんなタイプの女の子

 

I'm that typa girl

私はそんなタイプの女の子

 

I'm that typa girl

私はそんなタイプの女の子

 

I'm that typa girl

私はそんなタイプの女の子

 

[Jisoo]

Like du-du-dun

Du-lu-lu-lun

Like du-du-dun

Du-lu-lu-lun