[Maya]

XG, Ladies you ready?

XG 準備はいい?

 

[Jurin]

Hey, hi, how you do?

ねぇ調子はどう?

 

Gonna tell em baby how we do

こっちはどうかっていうと

 

XG cute and nice

XGは可愛くて最高なの

 

But we don’t ever let you mess up twice

同じ過ちを二度と繰り返さない

 

[Harvey]

If he ever hit you with the lies (yeah)

嘘で傷つけるような人には


Better never hit him with the likes (oh no)

絶対に「いいね」は押さないから


Yeah if he ever ever made you cry

もし、彼があなたを泣かせたら


Made you cry, I got advice

私がアドバイスしてあげる

 

 

[Juria]

Baby girl don’t you ever be

ねえそこのあなた

 

wasting your good energy 

エネルギーを無駄にしないで

 

He ain’t even worth it

彼にそんな価値はないし

 

No he don’t deserve it

時間の無駄でしかない

 

[Chisa]

What goes around comes back around

したことは自分に返ってくるから

 

And when it do better fix your crown so

あなたは王冠をかぶって堂々としていれば良いの

 

When he comes knocking

彼がやって来たとき


What you gonna do? 

どうすればいいか分かるよね?

 

 

[Jurin][Harvey][Maya]

Are you gonna let him pay? (no)

彼に仕返しする?(いいえ)


Are you gonna let him stay? (no)

ここに居させてあげる?(いいえ)


Tell him no no not today (yup)

「今日は帰って」って言ってやるの

 

[Harvey]
Boy you gonna get it get it!

きっと思い知るから

 

[Jurin][Harvey][Maya]

Are you gonna let him pay? (no)

彼に仕返しする?(いいえ)


Are you gonna let him stay? (no)

ここに居させてあげる?(いいえ)

 

Ladies what we gonna say?

何て言えばいいか分かるよね?

 

[Jurin]

I’ll never let another boy ruin my mascara

誰にも私のマスカラを汚させない

 

 

[Hinata][Chisa][Cocona]

This my party I can cry when I want to

私のパーティーだから、泣きたいときに泣くの


Cry when I want to

泣きたいときに泣くから

 

[Hinata]

Don’t mess with my mascara 

私のマスカラを台無しにしないで

 

[Hinata][Chisa][Cocona]

This my party I can cry when I want to

私のパーティーだから、泣きたいときに泣くの


Cry when I want to

泣きたいときに泣くから

 

[Maya]

Don’t mess with my mascara 

私のマスカラを台無しにしないで

 

 

[Cocona]

Ooh yeah mascara gang

私たちはMASCARA GANG

 

Young wild don’t play your games

若いこの強さで勢力図に反撃するよ

 

Dump u like a suplex

Suplexみたいに投げ捨てて

 

Skrrt on the coupé

クーペに乗って立ち去ってやる

 

I’ma be like chop chop chop gotta jet

それもジェット並みのスピードでね

 

Go girl

 

[Maya]

shimmy like I wanna

好きに踊ればいいの

 

[Cocona]

Go girl

 

[Maya]

u know u a stunner

あなたが魅力的だって分かったでしょ

 

[Cocona]

Go girl

 

[Maya]

show em how to come up

見せつけてやりなよ

 

Cry over what? who you? Sayonara (Git)

泣くことないよね?誰のために?サヨナラ

 

 

[Juria]

Baby girl don’t you ever be

ねえそこのあなた

 

wasting your good energy 

エネルギーを無駄にしないで

 

He ain’t even worth it

彼にそんな価値はないし

 

No he don’t deserve it

時間の無駄でしかない

 

[Chisa]

What goes around comes back around

したことは自分に返ってくるから

 

And when it do better fix your crown so

あなたは王冠をかぶって堂々としていれば良いの

 

When he comes knocking

彼がやって来たとき


What you gonna do? 

どうすればいいか分かるよね?

 

 

[Jurin][Harvey][Maya]

Are you gonna let him pay? (no)

彼に仕返しする?(いいえ)


Are you gonna let him stay? (no)

ここに居させてあげる?(いいえ)


Tell him no no not today (yup)

「今日は帰って」って言ってやるの

 

[Harvey]
Boy you gonna get it get it!

きっと思い知るから

 

[Jurin][Harvey][Maya]

Are you gonna let him pay? (no)

彼に仕返しする?(いいえ)


Are you gonna let him stay? (no)

ここに居させてあげる?(いいえ)

 

Ladies what we gonna say?

何て言えばいいか分かるよね?

 

[Jurin]

I’ll never let another boy ruin my mascara

誰にも私のマスカラを汚させない

 

 

[Hinata][Chisa][Cocona]

This my party I can cry when I want to

私のパーティーだから、泣きたいときに泣くの


Cry when I want to

泣きたいときに泣くから

 

[Hinata]

Don’t mess with my mascara 

私のマスカラを台無しにしないで

 

[Hinata][Chisa][Cocona]

This my party I can cry when I want to

私のパーティーだから、泣きたいときに泣くの


Cry when I want to

泣きたいときに泣くから

 

[Maya]

Don’t mess with my mascara 

私のマスカラを台無しにしないで

 

 

[Chisa]

And when I find me another baby

誰か別の人を見つけるわ


Who treats this lady good mmhmm
私をよく扱ってくれる人を

 

[Juria]

You’re gonna cry me a river baby

きっとあなたは大泣きするだろうけど


But I won’t waste another single minute on you

でも、もうあなたに1分たりとも使わないから

 

 

[Jurin][Harvey][Maya]

Are you gonna let him pay? (no)

彼に仕返しする?(いいえ)


Are you gonna let him stay? (no)

ここに居させてあげる?(いいえ)


Tell him no no not today (yup)

「今日は帰って」って言ってやるの

 

[Harvey]
Boy you gonna get it get it!

きっと思い知るから

 

[Jurin][Harvey][Maya]

Are you gonna let him pay? (no)

彼に仕返しする?(いいえ)


Are you gonna let him stay? (no)

ここに居させてあげる?(いいえ)

 

Ladies what we gonna say?

何て言えばいいか分かるよね?

 

[Jurin]

I’ll never let another boy ruin my mascara

誰にも私のマスカラを汚させない

 

 

[Hinata][Chisa][Cocona]

This my party I can cry when I want to

私のパーティーだから、泣きたいときに泣くの


Cry when I want to

泣きたいときに泣くから

 

[Hinata]

Don’t mess with my mascara 

私のマスカラを台無しにしないで

 

[Hinata][Chisa][Cocona]

This my party I can cry when I want to

私のパーティーだから、泣きたいときに泣くの


Cry when I want to

泣きたいときに泣くから

 

[Maya]

Don’t mess with my mascara 

私のマスカラを台無しにしないで