KaTatのブログ -5ページ目

心情不佳

好耐冇用呢個blog!"~

都系好似呢個好D"...哈哈"!~(=⌒▽⌒=)

點解每日你都好忙

好耐先應機"

真系唔知你做緊咩"!

系特登還是真系好忙?

定系覺得我太煩?


大雨~_~ 在家休息

朝早勁曬"

下午洛雨囉"! 咩事

本身去跳舞"!~...

點知勁大雨(x_x;)


久未活動的身體;

希望沒有忘記那節奏和感覺~'


7/26 @"@ 青衣海旁Battle"


嚴重睡眠不足~

變熊貓了(*^ー^)ノ



想念你"!~

金日比某人洞左去沙田...

對某人勁失望(`×´)


零神3點走左"!.

雖然有錢塔的士"

但唔知點解好想行路"


不知不覺行左去禾輋"

想起了你"!


KaTatのブログ






染黑了"!~

個頭染返黑了...

殘留系個頭既染發制味很臭。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。


努力準備7月的比賽"!

雖要更多既時間讓右手復原


去左平台跳舞"

同傻仔星佢地跳

話我冇10個flare(^∇^)

打左11個Flare

嬴得 野飲一支...哈哈(^∇^)

剪短左頭發/_\

剪短了!>

希望暑期會長返拉!~


KaTatのブログ
剪短左好細個好似-_-


4日冇跳舞"!

冇以前的Feel了...

唔知點解"!

而且失去左一D招... 傷心o(TωT )

一定要練返"!~