染黑了"!~ | KaTatのブログ

染黑了"!~

個頭染返黑了...

殘留系個頭既染發制味很臭。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。


努力準備7月的比賽"!

雖要更多既時間讓右手復原


去左平台跳舞"

同傻仔星佢地跳

話我冇10個flare(^∇^)

打左11個Flare

嬴得 野飲一支...哈哈(^∇^)