KaTatのブログ -8ページ目
<< 前のページへ最新 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8

好耐冇去天網玩"!

好多Fd!"系天網玩好開心

羅展生日(^∇^)

玩左16粒鐘'之後去同傻仔星去左悅來打機(*^▽^*)

打鼓呆下呆下miss左都唔知( ̄▽+ ̄*)

見到張董信"! 令仔左

First day

好累"!...(* ̄Oノ ̄*)

9點去左跳舞"!

累死了"

跟住同小燊去左網吧(=⌒▽⌒=)

見到慶魚蛋頭'笑左(‐^▽^‐)

<< 前のページへ最新 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8