好耐冇去天網玩"!
好多Fd!"系天網玩好開心
羅展生日(^∇^)
玩左16粒鐘'之後去同傻仔星去左悅來打機(*^▽^*)
打鼓呆下呆下miss左都唔知( ̄▽+ ̄*)
見到張董信"! 令仔左
好累"!...(* ̄Oノ ̄*)
9點去左跳舞"!
累死了"
跟住同小燊去左網吧(=⌒▽⌒=)
見到慶魚蛋頭'笑左(‐^▽^‐)