KaTatのブログ -7ページ目

排舞!~

呢排系甘排舞!@

累。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。

不過邊個有心排睇得出既(`×´)

寂寞Y(>_<、)Y

返工-0-

去返工-_-

勁累"!~

本身好Hei

點知被點去跟車收野。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。]

要入馬會

好彩夠18

1個人搬1xkg既野囉!

超重'

串龍生日'

去左唱kヾ(@°▽°@)ノ

flare

呢個星期不停地練flare...

10個flare 開心"!~

條腰好痛''..

返學諗住打鼓"

點知唔開囉。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。

冇咩時間玩電腦"...

太忙了:*:・( ̄∀ ̄)・:*:


鼓-0-

金日去陪tako練野(‐^▽^‐)

點知自己系度打鼓"

好好玩≧(´▽`)≦

愛上打鼓xDD

4:17

生日有一堆人陪我過(^∇^)

全布都識左好耐(=⌒▽⌒=)

收左n多個sms(≡^∇^≡)

18歲lu

老了(* ̄Oノ ̄*)

某人說我變呀伯