呢排系甘排舞!@
累。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。
不過邊個有心排睇得出既(`×´)
寂寞Y(>_<、)Y
去返工-_-
勁累"!~
本身好Hei
點知被點去跟車收野。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。]
要入馬會
好彩夠18
1個人搬1xkg既野囉!
超重'
串龍生日'
去左唱kヾ(@°▽°@)ノ
呢個星期不停地練flare...
10個flare 開心"!~
條腰好痛''..
返學諗住打鼓"
點知唔開囉。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。
冇咩時間玩電腦"...
太忙了:*:・( ̄∀ ̄)・:*:
金日去陪tako練野(‐^▽^‐)
點知自己系度打鼓"
好好玩≧(´▽`)≦
愛上打鼓xDD
生日有一堆人陪我過(^∇^)
全布都識左好耐(=⌒▽⌒=)
收左n多個sms(≡^∇^≡)
18歲lu
老了(* ̄Oノ ̄*)
某人說我變呀伯