KaTatのブログ -4ページ目

10.27

10月27" 大show o(^-^)o

努力排舞"

去左青衣月光計畫;...個埸都幾有feel

勁多b boy囉"!~


訓死左!"~

中秋完...訓到成隻豬甘"

訓到過晒鐘...唔記得要出show

洛左去熊貓玩v_v 結他"

這感覺"

己經不對'

我努力在尋回"

一些些

避不開的事情

中秋去左青衣海旁坐-_-
勁黑囉..掉左個手機洛海"!~

都唔知點解有荃灣海旁唔去 要去青衣

跟住12點返左去荃灣海旁'.o(^-^)o

都系避唔開跳舞(ノ_-。)

年年中秋都系甘


習慣

習慣了" 不再有希望"

缺乏安全感

某人很慘".

沒有心機去認識新朋友"


裝修進行中v_v

國慶在家自閉o(^-^)o

屋內大裝修-_-

忙死"

3年中秋都返工。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。

期侍特別的中秋~

特別在於你

迷上超時空要塞(ノ´▽`)ノ