10月27" 大show o(^-^)o
努力排舞"
去左青衣月光計畫;...個埸都幾有feel
勁多b boy囉"!~
中秋完...訓到成隻豬甘"
訓到過晒鐘...唔記得要出show
洛左去熊貓玩v_v 結他"
這感覺"
己經不對'
我努力在尋回"
一些些
中秋去左青衣海旁坐-_- 勁黑囉..掉左個手機洛海"!~
都唔知點解有荃灣海旁唔去 要去青衣
跟住12點返左去荃灣海旁'.o(^-^)o
都系避唔開跳舞(ノ_-。)
年年中秋都系甘
習慣了" 不再有希望"
缺乏安全感
某人很慘".
沒有心機去認識新朋友"
國慶在家自閉o(^-^)o
屋內大裝修-_-
忙死"
3年中秋都返工。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。
期侍特別的中秋~
迷上超時空要塞(ノ´▽`)ノ