KaTatのブログ -2ページ目

好耐冇打日記

返大陸 ... 同我哥去左 揍骨"

感覺好怪...同佢冇咩野講...


為何對你的思念有增冇減

不喜歡這樣的感覺"

厭倦每日忙碌的日子...

想做多一些有意義的事

很想見一些舊朋友

不知他們怎樣了>_<



我和你分開兩端 別離度過的夜晚
只見月亮在天邊 淚一點一滴流
我和你分開兩端 別離度過的夜晚
只見月亮在天邊 淚一直流


凍到震

好天氣=.=

凍到震...

東涌中要再凍..

4件3 2條庫返學..哈哈

爛show

v_v 冇排過既show 爛到爆

緊星 系甘甩...哈哈

不過都好既v_v 有錢收

=====================================

提不起心機做任何事

CREW

找尋理想的crew...

去左麗城"

同9偉排齊舞... 趺到勁痛= ="

2個窮系周街走..xD'

冇拉拉聽日要出SHOW囉...無奈!~

丁噹 - 我愛他

他的輕狂留在 某一節車廂
地下鐵裡的風 比回憶還重
整座城市一直等著我
有一段感情還在漂泊

對他唯一遺憾 是分手那天
我奔騰的眼淚 都停不下來
若那一刻重來 我不哭
讓他知道我可以很好

*我愛他 轟轟烈烈最瘋狂
我的夢 狠狠碎過卻不會忘
曾為他 相信明天就是未來
情節有多壞 都不肯醒來

我愛他 跌跌撞撞到絕望
我的心 深深傷過卻不會忘
我和他 不再屬於這個地方
最初的天堂 最終的荒唐*


如果還有遺憾 又怎麼樣呢
傷了痛了懂了 就能好了嗎
曾經依靠彼此的肩膀
如今各自在人海流浪

我愛他 轟轟烈烈最瘋狂
我的夢 狠狠碎過卻不會忘
逃不開 愛越深越互相傷害
越深的依賴 越多的空白
該怎麼去愛

repeat * - *

如果還有遺憾 是分手那天
我奔騰的眼淚 都停不下來
若那一刻重來 我不哭
讓他知道我可以很好

------------------------------------------------------------------

某人話9點跳舞"

你7點鐘打比我"

唔通就到9點先知個M系某人度?

甘你就唔好講9點拉'

自己又唔就返D時間..

雖然都唔系第1日識你地"

但冇理由次次都系甘"

9點半洛到黎" 中要吊" 話拎M唔洗時間?

你地有冇責任感? 9點又系你講"

你地玩晒"~



存錢存錢o(^-^)o

買MMMMMM


我需要crew"...


需要隊友"