好耐冇打日記
返大陸 ... 同我哥去左 揍骨"
感覺好怪...同佢冇咩野講...
為何對你的思念有增冇減
不喜歡這樣的感覺"
厭倦每日忙碌的日子...
想做多一些有意義的事
很想見一些舊朋友
不知他們怎樣了>_<
我和你分開兩端 別離度過的夜晚
只見月亮在天邊 淚一點一滴流
我和你分開兩端 別離度過的夜晚
只見月亮在天邊 淚一直流
丁噹 - 我愛他
他的輕狂留在 某一節車廂
地下鐵裡的風 比回憶還重
整座城市一直等著我
有一段感情還在漂泊
對他唯一遺憾 是分手那天
我奔騰的眼淚 都停不下來
若那一刻重來 我不哭
讓他知道我可以很好
*我愛他 轟轟烈烈最瘋狂
我的夢 狠狠碎過卻不會忘
曾為他 相信明天就是未來
情節有多壞 都不肯醒來
我愛他 跌跌撞撞到絕望
我的心 深深傷過卻不會忘
我和他 不再屬於這個地方
最初的天堂 最終的荒唐*
如果還有遺憾 又怎麼樣呢
傷了痛了懂了 就能好了嗎
曾經依靠彼此的肩膀
如今各自在人海流浪
我愛他 轟轟烈烈最瘋狂
我的夢 狠狠碎過卻不會忘
逃不開 愛越深越互相傷害
越深的依賴 越多的空白
該怎麼去愛
repeat * - *
如果還有遺憾 是分手那天
我奔騰的眼淚 都停不下來
若那一刻重來 我不哭
讓他知道我可以很好
------------------------------------------------------------------
某人話9點跳舞"
你7點鐘打比我"
唔通就到9點先知個M系某人度?
甘你就唔好講9點拉'
自己又唔就返D時間..
雖然都唔系第1日識你地"
但冇理由次次都系甘"
9點半洛到黎" 中要吊" 話拎M唔洗時間?
你地有冇責任感? 9點又系你講"
你地玩晒"~
存錢存錢o(^-^)o
買MMMMMM
我需要crew"...
需要隊友"