KaTatのブログ -6ページ目

傷"!~

隻左手傷得都幾嚴重下。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。

舉起都痛-__-"


系屋企冇野做。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。

一冇電腦玩就諗起你(´・ω・`)


增肥-0-"

我要做肥仔"!~

回到過去!~

出來玩多了"!~

開始想念你了"。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。

學會珍惜身邊的人(・ω・)/

中有3星期比賽了"!~

不想後悔

我要第1!~~~~~~

期侍!~ 6/6 4on4 Breaking Battle

收到比賽消息(=⌒▽⌒=)

中有3個星期炸"!~

睇黎呢3星期 有排忙...


欠缺 2名 隊友。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。



-__-

討厭被欺騙的感覺

無奈!~

10號出show了"!...

有d人中唔爹唔掉!"~

(=⌒▽⌒=) 轉左人仔台"!

好耐冇同人sd sms ..哈哈