隻左手傷得都幾嚴重下。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。
舉起都痛-__-"
系屋企冇野做。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。
一冇電腦玩就諗起你(´・ω・`)
增肥-0-"
我要做肥仔"!~
出來玩多了"!~
開始想念你了"。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。
學會珍惜身邊的人(・ω・)/
中有3星期比賽了"!~
不想後悔
我要第1!~~~~~~
收到比賽消息(=⌒▽⌒ =)
中有3個星期炸"!~
睇黎呢3星期 有排忙...
欠缺 2名 隊友。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。
10號出show了"!...
有d人中唔爹唔掉!"~
(=⌒▽⌒=) 轉左人仔台"!
好耐冇同人sd sms ..哈哈