累 | KaTatのブログ

好耐冇去天網玩"!

好多Fd!"系天網玩好開心

羅展生日(^∇^)

玩左16粒鐘'之後去同傻仔星去左悅來打機(*^▽^*)

打鼓呆下呆下miss左都唔知( ̄▽+ ̄*)

見到張董信"! 令仔左