剪短左頭發/_\ | KaTatのブログ

剪短左頭發/_\

剪短了!>

希望暑期會長返拉!~


KaTatのブログ
剪短左好細個好似-_-


4日冇跳舞"!

冇以前的Feel了...

唔知點解"!

而且失去左一D招... 傷心o(TωT )

一定要練返"!~