keshi 『besides you』歌詞 和訳 日本語訳 | 정FM

정FM

K-POPアイドルが聞いている
洋楽R&B/オルタナティブを中心に和訳します(o˘◡˘o)

またK-POP楽曲のEnglish Versionの翻訳もします

リクエストも絶賛受け付けてます!

keshi 『besides you』

 

 

※意訳を含みます

 

 

Oh!

 

It's just you and i, and no other guys

僕と君と二人きり、他の誰もいない

 

We got no interruptions and we both feelin' the vibe

邪魔するものは何もない、二人だけの空間だ

 

Say I'm not your type, but I know what's on your mind

君は僕がタイプじゃないって言ったけど、僕は君が何を考えてたのかわかってるよ

 

We can talk about nothin' or we can see what it's like

何も言わなくても、どんな感じかってわかるじゃん

 

 

Don't lie, baby, don't lie

嘘つくなよベイビー、嘘つかないで

 

His love never felt right

あいつの愛なんて正しくなかったでしょ

 

Switch sides and I'm beside you

あいつに替わって僕が君のそばにいるから

 

If you say it's alright

君がいいよっていうならね。

 

(Don't lie, baby don't lie)

(嘘つくなよベイビー、嘘つくな)

 

 

Way too many heads, need a steady view

たくさんの人の中で君を探し出すんだ

 

Smokin' cigarettes at the rendezvous

待ち合わせ場所でタバコ吸いながらね

 

Never meant to cross you

君を怒らせる気なんて全くなかったのに

 

But my jaw hit the floor with the one, two

君のワンツーパンチでノックダウンだ

 

Think I want you

君が欲しいな

 

You say this ain't love, but it's still the same love

君はこれは愛なんかじゃないっていうけど、愛なんだよ

 

Make love, anything to sate ya

愛してあげるよ、君が満足するなら何でもする

 

Don't be shy, you decide

恥ずかしがらないで、君が決めていいんだよ

 

Say, can I make you mine?

ほら言えよ、「私の彼氏にしてもいい?」って。

 

 

Don't lie, baby, don't lie

嘘つくなよベイビー、嘘つかないで

 

His love never felt right

あいつの愛なんて正しくなかったでしょ

 

Switch sides and I'm beside you

あいつに替わって僕が君のそばにいるから

 

If you say it's alright

君がいいよっていうならね。

 

(Don't lie, baby don't lie)

(嘘つくなよベイビー、嘘つくな)

 

 

Ahh

あぁ

 

Your skin so fine

君って本当綺麗だね

 

Come close baby, put it on mine

もっと近くにきなよベイビー、僕に任せてよ

 

Your skin so fine

 

Come close baby, put it on mine

 

 

It's just you and i, and no other guys

僕と君と二人きり、他の誰もいない

 

We got no interruptions and we both feelin' the vibe

邪魔するものは何もない、二人だけの空間だ

 

Say I'm not your type, but I know what's on your mind

君は僕がタイプじゃないって言ったけど、僕は君が何を考えてたのかわかってるよ

 

We can talk about nothin' or we can see what it's like

何も言わなくても、どんな感じかってわかるじゃん

 

 

Don't lie, baby, don't lie

嘘つくなよベイビー、嘘つかないで

 

His love never felt right

あいつの愛なんて正しくなかったでしょ

 

Switch sides and I'm beside you

あいつに替わって僕が君のそばにいるから

 

If you say it's alright

君がいいよっていうならね。

 

(Don't lie, baby don't lie)

(嘘つくなよベイビー、嘘つくな)