keshi 『TOUCH』 和訳 日本語訳 | 정FM

정FM

K-POPアイドルが聞いている
洋楽R&B/オルタナティブを中心に和訳します(o˘◡˘o)

またK-POP楽曲のEnglish Versionの翻訳もします

リクエストも絶賛受け付けてます!

keshi 『TOUCH』 

 

 

※意訳を含みます

 

Wrong, but it feels so right 

間違ってる、でも正しいように感じるんだ

 

Wrong, but it feels so right

間違ってるんだろうけど、正しいように感じるんだよ

 

It don’t make sense but it feels so nice

これは間違ってるけど、これで良いように感じてるんだ

 

Show me, show me, oh

僕に見せてよ、お願いだよ

 

Show me your chest on mine

君の胸を僕に託してみなよ

 

Show me your legs up high

脚を上げてごらんよ

 

I don’t wanna kiss all night, kiss all night (Ohh)

僕は一晩中キスなんてしたくないんだ、キスなんてね

 

 

Wrong, but it feels so right 

Wrong, but it feels so right

It don’t make sense but it feels so nice

Show me, show me, oh

Show me your chest on mine

Show me your legs up high

I don’t wanna kiss all night, kiss all night

 

If you want me, say you want me

もし僕が君が欲しいって言ったら、君も僕が欲しいって言ってよ

 

Treading softly, on my body while you tell me

そう僕に言いながら、僕の体に優しくのしあがってきてよ

 

That you’re taking it slow, but you’re pulling me close

焦らなくてゆっくりでいいよ、でも僕を抱き寄せていてよ

 

If I bow to the throne, is it better than us?

僕が頭を下げたら、僕らの関係は良くなるの?

 

Give me comfort, give me warning

僕を慰めてよ、そしてたまには僕を心配にさせてよ

 

When I wake, you’re always missing in the morning

僕が朝目を覚ますと、いつも君がいなくて寂しいんだ

 

But you don’t need to run, if you’re looking for love

でも急ぐ必要なんてないから、もし君が愛を探してるのならね

 

Said it’s only a touch, is it better than us to you?

ただ触れるだけって言ったけど、君はそれで良かったの?

 

Wrong, but it feels so right 

Wrong, but it feels so right

It don’t make sense but it feels so nice

Show me, show me, oh

Show me your chest on mine

Show me your legs up high

I don’t wanna kiss all night, kiss all night

 

Mmm, mmm, hmm-hmm

Mmm, mmm, hmm-hmm

Can’t talk with your tongue in my mouth

そんなディープキスでもわからないよ

 

I was thinkin' 'bout us when you’re runnin' about

君がどこかに行っている時も僕は僕らのことを考えてたんだ

 

Saw another one’s car at the front of the house

家の前で僕のじゃない車を見たんだ

 

Knew I never meant much, but it’s killing me now

そんなつもりじゃないってわかってても、それが僕を今でも苦しめるんだ

 

Mmm, mmm

Tell me all the things I wanna hear, so come here

僕が聞きたいことを全部言ってよ、だからここに来てよ

 

Beautiful, anyone would do

君は美しいよ、誰もがそう思うだろうけど

 

But you don’t need to run, if you’re looking for love

でも急ぐ必要なんてないから、もし君が愛を探してるのならね

 

Said it’s only a touch, is it better than us to you?

ただ触れるだけって言ったけど、君はそれで良かったの?

 

Wrong, but it feels so right 

Wrong, but it feels so right

It don’t make sense but it feels so nice

Show me, show me, oh

Show me your chest on mine

Show me your legs up high

I don’t wanna kiss all night, kiss all night