Strong

Sonna Rele from Cinderella (2015)

 

 

ー*ーー*ーー*ーー*ーー*ーー*ー

 

In a perfect storybook,

完璧なおとぎ話の中で、

 

the world is brave and good

世界はすばらくて


A hero takes your hand,

王子様に手を取られ、

 

a sweet love will follow

甘い愛がついてくる


But life's a different game,

でも人生は違う、

 

the sorrow and the pain

悲しみと痛みに溢れてる


Only you can change your world tomorrow

あなただけが明日の世界を変えられる


Let your smile light up the sky

笑顔で空を輝かせて


Keep your spirit soaring high

心を空高く舞い上がらせて

 

 

Trust in your heart
自分の心を信じれば、

 

and your sun shines forever and ever

あなたの太陽は永遠に輝く


Hold fast to kindness,
優しさを掴んでいれば、

 

your light shines forever and ever

あなたの光は永遠に輝く


I believe in you and me

私は、あなたと私を信じてる


We are strong

私たちは強いから

 

 

When 'once upon a time,'
      in stories and in rhyme

物語や歌の中の「昔々」


A moment you can shine
それはあなたが輝いて、

 

and wear your own crown

王冠をかぶることができる時


Be the one that rescues you

あなた自身を救う人になって


Through the clouds, you'll see the blue

雲の切れ間から青空がのぞくはず

 

Trust in your heart
自分の心を信じれば、

 

and your sun shines forever and ever

あなたの太陽は永遠に輝く


Hold fast to kindness,

優しさを掴んでいれば、

 

your light shines forever and ever

あなたの光は永遠に輝く

 

I believe in you and me

私は、あなたと私を信じてる


We are strong

私たちは強いから

 

 

A bird all alone on the wind

風に乗ったひとりぼっちの鳥だって


Can still be strong and sing

強く歌うから


Sing

歌うの

 

Trust in your heart

自分の心を信じれば、

 

and your sun shines forever and ever

あなたの太陽は永遠に輝く


Hold fast to kindness,
優しさを掴んでいれば、

 

your light shines forever and ever

あなたの光は永遠に輝く

 

I believe in you and me

私は、あなたと私を信じてる


We are strong

私たちは強いから

 

ー*ーー*ーー*ーー*ーー*ーー*ー