Lightening

Henry Gallagher

 

 

ー*ーー*ーー*ーー*ーー*ーー*ー

 

I saw her from a distance

遠くからあの子を見たよ

 

Out in the corner of my eye

横目で見たんだ

 

Her hair is shiny and bright

その子の髪は明るく輝いてる

 

She's the prettiest girl

今まで見た中で

 

I've ever seen around

いちばんかわいい子なんだ

 

I saw her from a distance

遠くからあの子を見た

 

She made me wanna smile

笑顔になっちゃうよ

 

Her face is cute and it's beautiful

その子はかわいくてきれいで

 

And she's the only girl

人混みの中でひとりだけ、

 

that stands out in the crowd

浮き出して見えるんだ

 

 

I hope you'll notice me sometime

いつか君が僕に気づいてくれるといいな

 

I hope you be with me, be mine

僕と一緒にいてくれるといいな、

      僕のものになってくれたらいいな

 

You're everything, you're my sunshine

君は僕のすべて、太陽なんだ

 

(Oh, oh, oh)

Cause I've been struck 

      by lightning, lightning

だって雷に打たれたんだ

 

And it's frightening, frightening

すごく怖いよ

 

I don't ever think I'll be the same again

またこんな衝撃を感じるのかな

 

You're my princess, my girl

君は僕のプリンセス

 

You're my interest, my world

僕の世界のすべて

 

You mean everything, everything to me

君がすべてなんだ

 

(Oh oh, oh oh, oh oh)

And if you smile at me
​​​​​​
君がほほえみかけてくれたら

 

You would make my heart start racing

僕の心臓はドキドキするだろうな

 

And it's clear to see you're so amazing

わかりきってるけど、君がとってもすてきだって思うんだ

 

 

Cause I've been struck 

      by lightning, lightning

だって雷に打たれたみたい

 

And it's frightening, frightening

すごく怖いくらい

 

I don't ever think I'll be the same again

こんな風になるなんて想像もしなかった

 

 

Cause I've been struck 

      by lightning, lightning

だって雷に打たれたんだ

 

And it's frightening, frightening

すごく怖いよ

 

I don't ever think I'll be the same again

またこんな衝撃を感じるのかな

 

You're my princess, my girl

君は僕のプリンセス

 

You're my interest, my world

僕の世界のすべて

 

You mean everything, everything to me

君がすべてなんだ

 

ー*ーー*ーー*ーー*ーー*ーー*ー

 

こんな純粋に思ってもらえるっていいなぁ

もはや泣ける歌・・笑