Boyfriend

By Ariana Grande & Social House
 
 

[Verse 1: Ariana Grande]


I'm a motherfuckin' train wreck

私は目も当てられないほどボロボロなのよ


I don't wanna be too much

図々しい女にはなりたくないの


But I don't wanna miss your touch

でもあなたに触れて欲しくて寂しい思いをするのも嫌なの


And you don't seem to give a fuck

でもあなたは全く気にしてないみたいね


I don't wanna keep you waiting

あなたを待たせたくないの


But I do just what I have to do

でも私は私がしなきゃいけないことをするだけ


And I might not be the one for you

もしかしたら私はあなたには相応しくないのかも


But you ain't allowed to have no boo

でもだからって彼女作っちゃ駄目だからね

 


[Pre-Chorus: Ariana Grande]


'Cause I know we be so complicated

だって私達はとても複雑な関係だってこと知ってるから


But we be so smitten, it's crazy

でも私達お互いに凄くぞっこんじゃない

おかしいくらいよ


I can't have what I want, but neither can you

欲しいものが手に入らないのはお互い様よね


[Chorus: Ariana Grande]


You ain't my boyfriend (Boyfriend)

あなたは私の彼氏なんかじゃないし


And I ain't your girlfriend (Girlfriend)

私はあなたの彼女なんかじゃない


But you don't want me to see nobody else

でもあなたは私に浮気して欲しくないんでしょ


And I don't want you to see nobody

私もあなたに浮気して欲しくないし


But you ain't my boyfriend (Boyfriend)

でもあなたは私の彼氏じゃないし


And I ain't your girlfriend (Girlfriend)

私はあなたの彼女じゃない


But you don't want me to touch nobody else

でもあなたは私に浮気して欲しくないんでしょ


Baby, we ain't gotta tell nobody

誰にも言わないくていいわよね

 


[Verse 2: Mikey]


Even though you ain't mine, I promise the way we fight

例え君が俺のじゃなくても 約束するよ

俺達のこの戦い方は


Make me honestly feel like we just in love

俺達が愛し合ってるってことを本当に感じさせてくれるんだ


'Cause, baby, when push comes to shove

だっていざっていう時は


Damn, baby, I'm a train wreck, too (Too)

俺も滅茶苦茶なんだ


I lose my mind when it comes to you

君のことになると頭がおかしくなっちまう


I take time with the ones I choose

俺が選んだ人とだけ時間を割くんだ


And I don't want a smile if it ain't from you, yeah

笑顔だって君のじゃなければ要らないんだ

 

 

[Pre-Chorus: Mikey]


I know we be so complicated

俺達はとても複雑なんだってこと知ってる


Lovin' you sometimes drive me crazy

君を愛することは時々俺を狂わせるんだ


'Cause I can't have what I want and neither can you

だって欲しいものが手に入らないのはお互い様だもんな

 

 

[Chorus: Ariana Grande]


You ain't my boyfriend (Boyfriend)

あなたは私の彼氏なんかじゃないし


And I ain't your girlfriend (Girlfriend)

私はあなたの彼女なんかじゃない


But you don't want me to see nobody else

でもあなたは私に浮気して欲しくないんでしょ


And I don't want you to see nobody

私もあなたに浮気して欲しくないし


But you ain't my boyfriend (Boyfriend)

でもあなたは私の彼氏じゃないし


And I ain't your girlfriend (Girlfriend)

私はあなたの彼女じゃない


But you don't want me to touch nobody else

でもあなたは私に浮気して欲しくないんでしょ


Baby, we ain't gotta tell nobody

誰にも言わなくていいの



[Verse 3: Scootie & Ariana Grande]


I wanna kiss you (Yeah), don't wanna miss you (Yeah)

君とキスしたい

君に会えなくて寂しい思いはしたくない


But I can't be with you 'cause I got issues

でも君とは一緒になれないんだ

だって俺(私)は問題を抱えているから


Yeah, on the surface, seem like it's easy

そうだね 一見簡単そうに見えるね


Careful with words, but it's still hard to read me

使う言葉に気をつけても

それでも自分を理解するのは難しいんだ


Stress high when the trust low (Mmm)

君を信じられない時はストレスが溜まってしまう


Bad vibes, where'd the fun go? (Oh)

悪い空気が漂ってる

楽しいのは何処に行っちゃったんだろう


Try to open up and love more (Love more)

心を開いてみてよ もっと愛してよ


Try to open up and love more
心を開いてみてよ もっと愛してよ


[Bridge: Scootie, Ariana Grande, & Both]


If you were my boyfriend

もしあなたが私の彼氏で


And you were my girlfriend

そして君が俺の彼女だったら


I prolly wouldn't see nobody else

多分浮気なんてしない


But I can't guarantee that by myself

でも付き合ってないのなら保証は出来ない

 

 

[Chorus: Ariana Grande]


You ain't my boyfriend (Boyfriend, you ain't my boyfriend)

あなたは私の彼氏なんかじゃないし


And I ain't your girlfriend (Girlfriend, I ain't your girlfriend)

私はあなたの彼女なんかじゃない


But you don't want me to see nobody else (Nobody)

でもあなたは私に浮気して欲しくないんでしょ​​​​​​​


And I don't want you to see nobody

私もあなたに浮気して欲しくないし​​​​​​​


But you ain't my boyfriend (Boyfriend, you know you ain't my boyfriend)

でもあなたは私の彼氏なんかじゃない​​​​​​​​​​​​​​し


And I ain't your girlfriend (Girlfriend, yeah, mmm)

私はあなたの彼女なんかじゃない​​​​​​​​​​​​​​


But you don't want me to touch nobody else (Nobody)

でもあなたは私に浮気して欲しくないんでしょ​​​​​​​​​​​​​​


Baby, we ain't gotta tell nobody (Oh yeah)

誰にも言わなくていいの


You ain't my boyfriend (Boyfriend)

あなたは私の彼氏なんかじゃないし​​​​​​​​​​​​​​


And I ain't your girlfriend (Girlfriend)

私はあなたの彼女なんかじゃない​​​​​​​​​​​​​​


But you don't want me to see nobody else

でもあなたは私に浮気して欲しくないんでしょ​​​​​​​​​​​​​​


And I don't want you to see nobody

私もあなたに浮気して欲しくない​​​​​​​​​​


But you ain't my boyfriend (Boyfriend)

でもあなたは私の彼氏なんかじゃないし​​​​​​​​​​​​​​


And I ain't your girlfriend (Girlfriend, yeah)

私はあなたの彼女なんかじゃない​​​​​​​​​​​​​​


But you don't want me to touch nobody else (Nobody)

でもあなたは私に浮気して欲しくないんでしょ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​


Baby, we ain't gotta tell nobody

誰にも言う必要はないわ​​​​​​​​​​​​​​