【 5 My Life Has Been Saved 和訳 】

 

 

 

 

 

QUEEN

My Life Has Been Saved

僕の人生も救われました

 

 

This is where we are today.

この空間こそ 今日の我等が在るべき場所

 

People goin’ separate ways.

人々はそれぞれ 別々の道を歩んでゆく

 

This is the way things are now.

これが 我等の行く末の現在の姿

 

In disarray.

混迷の中で

 

 

 

I read it in the papers.

僕は ある新聞で読んだ記憶がある

 

There’s death on every page.

どのページにも 死が身近なものとして存在していたよ

 

Oh, Lord, I thank the Lord above.

Oh, 主よ 僕は 天空の主へと感謝します

 

My life has been saved, Yeah.

僕の人生は救われました Yeah.

 

Here we go.

ここへ我等は行く

 

Tellin’ lies.

まやかしを伝えに

 

Here we go.

そこへ我等は逝く

 

 

 

 

 

We’re right back where we started from.

我等は 誕生した最初の地点へと還る

 

People goin’ separate ways.

人々はそれぞれ 別々の道を歩んでゆく

 

This is the way things are now.

これが 我等の行く末の現在の姿

 

In disarray, Yeah.

混迷の中で Yeah.

 

 

 

I read it in the papers.

僕は ある新聞で読んだ覚えがある

 

There’s death on every page, Oh.

どのページにも 死が身近なものとして存在していたよ Oh.

 

Oh, Lord, I thank you, Father.

Oh, 主よ 僕は 貴方へと感謝します 父よ

 

My life has been saved.

僕の人生は救われました

 

Ooh, My life, My life has been saved.

Ooh, 僕の人生は 僕の人生は救われました

 

My life, My life, My life has been saved.

僕の人生は 僕の人生は 僕の人生も救われました

 

 

 

【 QUEEN Made In Heaven 】

【 My Life Has Been Saved からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。