Lenny Kravitz - I'll Be Waiting  和訳 | じゆうのくにのぶろぐ。

じゆうのくにのぶろぐ。

本当の自由って・・・なんなんだろうな・・・・・。
盗んだバイクで走ることかな。 学校の窓ガラス全部割ることなのかな。

この歌は知ってる人は多いんじゃないでしょうか??


L change the world の主題歌ですヾ(@°▽°@)ノ

ってことで和訳にチャレンジо(ж>▽<)y ☆

12月27日:和訳修正しました

$じゆうのくにのぶろぐ。


〈歌詞〉

He broke your heart
He took your soul
You hurt inside
'Cause there's a hole

You need some time
To be alone
Then you will find
What you've always known

I'm the one who really loves you baby
I've been knocking at your door

As long as I'm living
I'll be waiting
As long as I'm breathing
I'll be there
Whenever you call me
I'll be waiting
Whenever you need me
I'll be there

I've seen you cry
Into the night
I feel your pain
Can I make it right
I realize there's no end in sight
Yet still I wait
For you to see the light

I'm the one who really loves you baby
I can't take it anymore

As long as I'm living
I'll be waiting
As long as I'm breathing
I'll be there
Whenever you call me
I'll be waiting
Whenever you need me
I'll be there

You are the only one
I've ever known
That makes me feel this way
Girl you are my own
I want to be with you
Until we're old
You've got the love you need right in front of you
Please come home

As long as I'm living
I'll be waiting
As long as I'm breathing
I'll be there
Whenever you call me
I'll be waiting
Whenever you need me
I'll be there...

〈和訳〉
彼が君の心を砕いていった。
彼が君の魂を持って行った。
傷ついた君は心の中には、
ぽっかりと穴が空いている。
君にはたくさんの時間が必要なんだ。
独りで過ごす時間が。
君を見つけたとき、
いつも君を思っていた。

君を本当に愛しているのは僕なんだ。Baby…
僕は君のドアをずっと叩いてきた。

僕は長い間ここで生きている。
君を待っている。
僕は長い間息をしている。
そばにいる。
どこかで君が呼ぶのを、
ずっと待っている。
どこかで君が必要とするまで、
そばにいるよ。

僕は君が泣いているのを見た。
一晩中。
僕は君の痛みを感じた。
僕は君を正しく治せるのかな。
いつになったら終わるのかな。
それまでずっと待っている。
君が光を見るまでは。

君を本当に愛しているのは僕なんだ。Baby…
これ以上、君にあげる物はないくらいに。

僕は長い間ここで生きている。
ずっと待っている。
僕は長い間息をしている。
そばにいる。
どこかで君が呼ぶのを、
ずっと待っている。
どこかで君が必要とするまで、
そばにいるよ。

君は僕を知っている唯一の人。
僕が歩んでいく道を教えてくれた。
それは僕自身にはできないこと。
僕は君と一緒にいたい。年老いるまで。
君自身が愛することは、君を正しく治すために必要なんだ。
お願いだから、帰ってきてくれ。

僕は生きている限り、
ずっと君を待っている。
僕は息をする限り、
ずっと君のそばにいる。
どこかで君が呼んでくれるまで、
ずっと待ち続ける。
どこかで君が必要としてくれるまで、
ずっとそばにいるから...