お願いWe are never ever getting back togetherお願い

{66CF1B8A-35A2-4B8C-B83D-7A3E822E821B}

I remember when we broke up the first time

今でも覚えてるわ、私とあなたが初めて別れた時のこと

Saying, "This is it, I've had enough, " 'cause like

私あの時言ったわよね?''もうたくさんだわ''って、だって

We hadn't seen each other in a month

1ヶ月も会ってなかったし

When you said you needed space. (What?)

あなた言ったわよね、距離を置きたいって(何それ)

Then you come around again and say

そして私の前に現れたと思ったら、

"Baby, I miss you and I swear I'm gonna change, trust me."

''なぁ、お前が恋しい、変わるって誓うから俺のこと信じてくれ''

Remember how that lasted for a day?

って言って1日しかもたなかったわよね?

I say, "I hate you, " we break up, you call me, "I love you."

私は''大っ嫌い''って言って別れたのに、あなたはまだ''愛してる''って電話してきて

Ooh, we called it off again last night

そして昨夜もう完全に断ち切ったわ

But ooh, this time I'm telling you, I'm telling you

だから今なら言えるの


We are never ever ever getting back together,

もう私たち永遠に元には戻らない

We are never ever ever getting back together,

もう前みたいには戻れないの

You go talk to your friends, talk to my friends, talk to me

あなたが友達に話すようになっても、私と話せるようになっても

But we are never ever ever ever getting back 

together

もう前みたいには戻れないの


Like, ever...

昔みたいには

I'm really gonna miss you picking fights

昔一緒に喧嘩したのも懐かしいわね

And me falling for it screaming that I'm right

そして私が正しいんだってぎゃあぎゃあ言うことに夢中になってたのも懐かしいわ

And you would hide away and find your peace of mind

そうしてあなたは遠くなっていって、心の拠り所を

With some indie record that's much cooler than mine

私なんかよりもイケてるインディーズ(自主制作)のレコードを聞くことに見つけたのね

Ooh, you called me up again tonight

そして今夜また電話してきた

But ooh, this time I'm telling you, I'm telling you

でも今だから言えるの


※オレンジ部分繰り返し


Ooh, yeah, ooh yeah, ooh yeah

Oh oh oh


I used to think that we were forever ever

昔は、このまま永遠に続いていくのかな、なんて思ってたこともあった

And I used to say, "Never say never..."

だけど''絶対なんて無い''の

Uggg... so he calls me up and he's like, "I still love you, "

そうやって今日も私に電話してきて、''今でも君のこと愛してる''だって

And I'm like... "I just... I mean this is exhausting, you know, like,

We are never getting back together. Like, ever"

でも分かるでしょ?''もう私疲れちゃったの、だから前みたいには戻れないの''

No!

もうやだ!


※オレンジ部分繰り返し



We, ooh, getting back together, ohhh,

We, ooh, getting back together

そう、何があってもね

You go talk to your friends, talk to my friends, talk to me (talk to me)

あなたが友達に話すようになっても、私と話せるようになっても

But we are never ever ever ever getting back together

もう二度と前みたいには戻らない


break up・・・別れる、破局する

come around・・・やって来る

call A off・・・Aを中止する、打ち切る

never ever・・・<neverの強調>絶対~しない

go A・・・Aになる

pick fight・・・喧嘩する

fall for A・・・Aに夢中になる

hide away・・・遠のく、遠く離れている

call A up・・・Aに電話する

used to do・・・以前はよく~したものだ

never say never・・・絶対なんて無い