PVにはアダム夫妻が出演しているMaroon 5のAnimalsです。実は英語の「butcher」は普通は''肉屋さん''という意味で使われますが''殺人鬼''、''残忍な殺し屋''なーんて意味もあるのです^^*

携帯の調子が悪いのか、文字の大きさが設定では同じなのにまちまちになってしまってます。すみません(>_<)


チューAnimals/Maroon 5チュー

{CF3298A0-38A8-4E7E-BF61-51A2448E401C}

Baby I'm preying on you tonight

今夜君を食べに行くよ

Hunt you down eat you alive

捕まえたら生きたまま食べるんだ

Just like animals

獣のようにね

Animals

Like animals

そう、獣のように

Maybe you think that you can hide

{直訳}君は隠れきれるなんて思ってるんだろう

{意訳}僕が君のことを見つけられないとでも思った?


I can smell your scent for miles

君の臭いなんて何マイル(1mile=1609m)先からでも嗅ぎ付けられるさ

Just like animals

獣のようにね

Animals

Like animals

そう、獣みたいに

Baby, I'm

僕は獣さ


So what you trying to do to me

君はどんなにあがいても

It's like we can't stop we're enemies

僕らは敵同士、止められないんだ

But we get along when I'm inside you

でも(僕が)君の中に入ればなんとかやっていけると思うんだ

You're like a drug that's killing me

君は薬物のように僕を滅ぼすだろう

I cut you out entirely

僕は君をズッタズタに切り裂き

But I get so high when I'm inside you 

君の中に入ればハイになっちゃうんだ


Yeah you can start over you can run free

君は一からやり直して、自由になれる

You can find other fish in the sea

この世に男はわんさかいて

You can pretend it's meant to be

君が(自分を)取り繕えば、物事は思うようにいくだろう

But you can't stay away from me

でも君は僕からは逃げられない

I can still hear you making that sound

君が音を立てればすぐに分かるんだもん

Taking me down rolling on the ground 

僕と結婚して、この先一緒にいようよ

You can pretend that it was me

だって君は僕のことが好きなふりだってできるんだし

But no

でもそれは嫌だ


※オレンジ部分繰り返し


I can smell your scent for miles

君の臭いなんて何マイル(1mile=1609m)先からでも嗅ぎ付けられるさ

Just like animals

Animals

獣のようにね

Like animals

そう、獣みたいに

Baby I'm 

僕は獣さ


So if I run it's not enough

どんなに逃げても君は僕から逃げられない

You're still in my head forever stuck

だっていつまでも君は僕の頭の中から離れないんだから

So you can do what you wanna do

君はしたいようにすればいい

I love your lies I'll eat'em up

君の嘘は大好物でひとつ残らず食べ尽くしちゃう

But don't deny the animal

でも(君も)獣だってところは否定しないでね

That comes alive when I'm inside you

僕が君の中に入った時にそいつは現れるんだ


Yeah you can start over you can run free

君は一からやり直して、自由になれる

You can find other fish in the sea

この世に男はわんさかいて

You can pretend it's meant to be

君が(自分を)取り繕えば、物事は思うようにいくだろう

But you can't stay away from me

でも君は僕からは逃げられない

I can still hear you making that sound

君が音を立てればすぐに分かるし

Taking me down rolling on the ground 

僕と結婚して、この先一緒にいようよ

You can pretend that it was me

だって君は僕のことが好きなふりだってできるんだし

But no

でもそんなの嫌だ


※オレンジ部分繰り返し


I can smell your scent for miles

君の臭いなんて何マイル(1mile=1609m)先からでも嗅ぎ付けられるさ

Just like animals

獣のようにね

Animals

Like animals

そう、獣みたいに

Baby I'm 

僕は獣さ


Don't tell no lie, lie lie lie

嘘はつかないで

You can't deny, ny ny ny

否定もしないで

The beast inside, side side side

君の中にも獣がいるってことを


Yeah yeah yeah 


No girl don't lie, lie lie lie

嘘はつかないで

You can't deny, ny ny ny

否定もしないで

The beast inside, side side side

君の中にも獣がいるってことを


Yeah yeah yeah


Just like animals

獣のように

Animals 

Like animals

そう、獣みたいに

Just like animals (yeah...)

獣のように

Animals (yeah...)

Like animals (yeah...)

そう、獣みたいに


Ow・・・


※オレンジ部分繰り返し


I can smell your scent for miles

君の臭いなんて何マイル(1mile=1609m)先からでも嗅ぎ付けられるさ

Just like animals

獣のようにね

Animals

Like animals

そう、獣みたいに

Baby I'm 

僕は獣さ


※緑部分繰り返し


Yeah yeah yeah


hunt A down・・・探し出して追いつめる

get along・・・上手くやっていく、仲良くする

cut out・・・切り開く


pray (on)・・・捕食する