Stick like toffee, sip like coffee
 
まるでタフィーみたいに引っ付いて
コーヒーを飲むみたいに楽しんで
 
Wake up, change your mind and drop me
 
正気に戻って
考えを改めて、もう放っておいて
 
Love to hate me, crazy, shady
 
私を嫌うのが大好きで
頭が可笑しくて、陰湿で
 
Spit me out like hot wasabi
 
辛いワサビみたいに暴言を吐いてる
 
Lick me up, I'm sweet and salty
 
私を舐めてみて
甘くてしょっぱいでしょ
 
Mix it up and down my body
 
混ざり合って私の体を伝っていく
 
Love to hate me, praise me, shame me
 
私を嫌って
持ち上げて辱めるのが好きなのね
 
Either way you talk about me
 
どっちみち、あんたは私の話をしてるけど
 
 
I love the way you talk about me
 
あんたがする私の話好きよ
 
Look at how far it got me
 
あまりに事実とかけ離れてて
 
The shit the papers write about me
 
どうせ私の悪口を書いてるその紙も
 
I fold it up like origami
 
折り紙みたいに折ってあげる
 
Like, "She ain't wearing no clothes"
 
『あの子、服着てないみたい』
 
"When she goin' solo?"
 
『いつソロになるのかしら』
 
"I bet they gonna break up"
 
『絶対解散するに決まってる』
 
But what the hell do you know?
 
でもあんたが何を知ってるっていうの?
 
 
You, baby, you (yes, you)
 
ねえ、そこのあんた(そうあんたよ)
 
I can feel you hatin' on me
 
私が嫌いなんでしょ
 
You, baby, you (yeah, you)
 
ねえ、そこのあんた(そうあんたよ)
 
I'm glad to be your inspiration
 
あんたのインスピレーションになれて光栄だわ
 
Who, baby, whose (guess who?)
 
ねえ、誰が誰の(誰でしょう?)
 
The topic of your conversation?
 
あんたの会話の主人公は誰?
 
I am
 
私でしょ
 
 
All the ugly things you say
 
その汚い言葉全部
 
Come to say 'em to my face
 
私の目の前で言ってみな
 
 
Stick like toffee, sip like coffee
 
まるでタフィーみたいに引っ付いて
コーヒーを飲むみたいに楽しんで
 
Wake up, change your mind and drop me
 
正気に戻って
考えを改めて、もう放っておいて
 
Love to hate me, crazy, shady
 
私を嫌うのが大好きで
頭が可笑しくて、陰湿で
 
Spit me out like hot wasabi

辛いワサビみたいに暴言を吐いてる
 
Lick me up, I'm sweet and salty
 
私を舐めてみて
甘くてしょっぱいでしょ
 
Mix it up and down my body

混ざり合って私の体を伝っていく
 
Love to hate me, praise me, shame me
 
私を嫌って
持ち上げて辱めるのが好きなのね
 
Either way you talk about me
 
どっちみち、あんたは私の話をしてるけど
 
 
Watching me
 
私を見てるのね
 
I ain't watching you
 
私は見てないけど
 
What you see?
 
何が見えるの?
 
I hope you like the view
 
良い眺めだといいわね
 
(check it out)
 
(ほら見て)
 
Best believe
 
よく聞いて
 
You'll never get into me
 
あんたが私に取り付くのは無理
 
All these words run through me
 
その言葉も全てがすり抜けていくだけ
 
 
You, baby, you (yes, you)
 
ねえ、そこのあんた(そうあんたよ)
 
I can feel you hatin' on me
 
私が嫌いなんでしょ
 
You, baby, you (yeah, you)
 
ねえ、そこのあんた(そうあんたよ)
 
I'm glad to be your inspiration
 
あんたのインスピレーションになれて光栄だわ
 
Who, baby, whose (guess who?)
 
ねえ、誰が誰の(誰でしょう?)
 
The topic of your conversation?
 
あんたの会話の主人公は誰?
 
I am
 
私でしょ
 
 
All the ugly things you say
 
その汚い言葉全部
 
Come to say 'em to my face
 
私の目の前で言ってみな
 
 
Stick like toffee, sip like coffee
 
まるでタフィーみたいに引っ付いて
コーヒーを飲むみたいに楽しんで
 
Wake up, change your mind and drop me
 
正気に戻って
考えを改めて、もう放っておいて
 
Love to hate me, crazy, shady
 
私を嫌うのが大好きで
頭が可笑しくて、陰湿で
 
Spit me out like hot wasabi

辛いワサビみたいに暴言を吐いてる
 
Lick me up, I'm sweet and salty
 
私を舐めてみて
甘くてしょっぱいでしょ
 
Mix it up and down my body

混ざり合って私の体を伝っていく
 
Love to hate me, praise me, shame me
 
私を嫌って
持ち上げて辱めるのが好きなのね
 
Either way you talk about me
 
どっちみち、あんたは私の話をしてるけど


You know I love the way you talk about me
 
あんたがする私の話好きよ
 
Look at how far it got me
 
あまりに事実とかけ離れてて
 
You make up shit to write about me
 
私を貶した書き込みも
 
I fold it up like origami
 
折り紙みたいに折ってあげる
 
Like, "She ain't wearing no clothes"
 
『あの子、服着てないみたい』
 
"When she goin' solo?"
 
『いつソロになるのかしら』
 
"I bet they gonna break up"
 
『絶対解散するに決まってる』
 
But what the hell do you know?
 
でもあんたが何を知ってるっていうの?