Woke up this mornin' to 

somebody in a video


起きたら知らない誰かが動画の向こうで


Talkin' about somethin' 

I posted in a video


私の動画について何か言ってた


If it wasn't me, 

then would you even get offended or


それ私じゃなかったら

そもそもそこまで引っかかってた?


Is it just because 

I'm black and heavy?


それって私が黒人で

体が大きいからってだけじゃない?


Y'all don't hear me though


あんたら皆、

私の話なんか聞かないだろうけど



I've been the same since 

I've been drivin' slow on Bissonnet


ビソネットをゆっくりドライブしてた頃と

今でも変わらず私は同じ


Call up anybody I knew 

and they would tell you that


知り合いに電話したら

皆きっとそう教えてくれるはず


Fame is pretty new, but 

I've been used to people judgin' me


名声を得たのは最近だけど

あれこれ言ってくる人達には慣れてる


That's why I move the way I move


だから私はやりたいようにやるし


and why I'm so in love with me


こんなに自分自身を愛していられる



I'm used to feelin' alone


私も前は自分だけかもって思ってた


So I thought that I'd let you know


だからあなたにも

伝えてあげなきゃって思ったの



In case nobody told you today


今日、もし誰もあなたに

こう言ってくれなかった時のために


You're special


『あなたは特別だよ』


In case nobody made you believe


誰もそう信じさせてくれなくたって


You're special


あなたは特別だよ


Well, I will always love you the same


まあ、私はいつだって変わらず

あなたを愛してるし


You're special


あなたは特別な人


I'm so glad that you're still with us


今でも私達と一緒にいてくれて嬉しいよ


Broken, but damn, you're still perfect


傷付いたって

ああ、それでもあなたは完璧だわ



Could you imagine a world 

where everybody's the same


全員が全く同じ世界なんて想像できる?


And you could cancel a girl 

'cause she just wanted to change?


変えたいって思ってる女の子を

それだけの理由でアンチできる?


How could you throw fuckin' stones 

if you ain't been through her pain?


どうしたら彼女の痛みを

経験してるわけでもないのに

汚い言葉を投げつけたりできるの?


That's why we feel so alone,


そんなだから私達はこんなに孤独で


that's why we feel so much shame


こんなに恥ずかしく思うんでしょ



I'm used to feelin' alone


前は私も自分だけかもって思ってた


So I thought that I'd let you know


だからあなたにも

伝えてあげなきゃって思ったの



In case nobody told you today


今日、もし誰もあなたに

こう言ってくれなかった時のために


You're special


『あなたは特別だよ』


In case nobody made you believe


誰もそう信じさせてくれなくたって


You're special


あなたは特別だよ


Well, I will always love you the same


まあ、私はいつだって変わらず

あなたを愛してるし


You're special


あなたは特別な人


I'm so glad that you're still with us


今でも私達と一緒にいてくれて嬉しいよ


Broken, but damn, you're still perfect


傷付いたって

ああ、それでもあなたは完璧だわ



I know that I'm not alone


もう私だけじゃないって知ってる


I thought that I'd let you know


だからあなたにも

伝えてあげなきゃって思ったの



In case nobody told you today


今日、もし誰もあなたに

言ってくれなかった時のために


You're special


『あなたは特別だよ』


In case nobody made you believe


誰もそう信じさせてくれなくたって


You're special


あなたは特別だよ


Well, I will always love you the same


まあ、私はいつだって変わらず

あなたを愛してるし


You're special


あなたは特別な人


I'm so glad that you're still with us


今でも私達と一緒にいてくれて嬉しいよ


Broken, but damn, you're still perfect


傷付いたって

ああ、それでもあなたは完璧だわ



Special


特別だよ


You are, you are, you are so


あなたは本当に


Special


特別な人





----------

I'm a little late but

Happy International Women's Day!


3/8

#国際女性デー