BTS J-HOPE - i wonder... 
(with Jung Kook of BTS)




I wonder everything about us
僕達の全てが不思議

Tell me what we do 
僕達の仕事を教えて

I wonder what we’ll be like 
僕達はどうなるんだろう

어떤 모습일지도 
どんな姿かも

And how we be livin’ our lives
僕達はどのように生きているのか

세월의 야속 앞에
月日の無情の先に

변함없는지도
変わらぬ地図

미련하게 궁금해 
愚かにも気になる

(I wonder everything about us)
(僕は僕達の全てを疑問に思う)

삶의 끝자락 황혼을 접해도 
人生の終わり 夕暮れにふれても

기대 없이 마주해 
望みもなく向き合い

Love that Yourz
君たちが大好き

정해진 답은 그저 없고 
決まった答えはただなく

열렬히 당당하게 무지의 고백 중 
熱烈に堂々と愚かな告白

치열하게 살았던 만큼
熾烈に生きた分

Drawing a perfect, U n I 
完璧に一つを描く

우리 색채는 뚜렷하니깐
僕達の色彩ははっきりしてるから

So I wonder, and I wanna 
だから僕は不思議に思う

And I wonder wonder wonder wonder where we’ll go 
僕達はどこに行くんだろうか

(Where we'll go)
(どこに行こうか)

‘Cause I wanna wanna wanna wanna keep you close 
なぜなら 君のそばにいたいから

(Keep you close)
(君のそばに)

There's a hundred million maybes but I gotta know 
1億通りの可能性がある

(Gotta know) 
(知っておきたい)

We could keep it alive for life 
僕達はそれを生涯守り続けることができる

This love 
この愛

Right now
今すぐ

It’s all we got
それしかない

All we need
必要なのは

We’re happy 
僕達は幸せだ

Right now
今すぐ

So why don’t we 
でもなぜそうしないのか

Ride this feeling
このフィーリングに乗る

Just dance 
ただ踊る

Right now 
今すぐ

But don’t you stop 
でもやめないで

Lookin’ forward
前を向いて

Just enjoy it 
ただ楽しむ

This love
この愛

We can keep forever falling
僕達は永遠に落ち続ける