J-HOPE - on the street (solo version)





Every time I walk
歩く度に

Every time I run 
走る度に

Every time I move 
動く度に

As always, for us 
いつものように

Every time I look 
見る度に

Every time I love 
愛す度に

Every time I hope
と願う度に

As always, for us 
いつものように

(On the street, I’m still)
(路上では僕はまだ生きている)

내 두 발은 선뜻 걸어, anywhere 
どこでも

J in the air 
空中にいる

가는 길이 희망이 되고자 하여, 나 구태여
行く道が希望になろうとして 僕はあえて

Even my walk was made of your love and your faith 
僕の歩みさえも君との愛と君との信仰でできている

보답을 해, 저 멀리서라도 나비가 되어
恩返しをして 遠くからでも蝶になって

Now just walk lightly, whenever you want 
いつでも好きなときに軽やかに歩こう

Go on hopefully, wherever you walk
どこを歩こうとも希望を持って進みなさい

누군가의 숨이 깃들어 있는 거리 
誰かの息が宿っている街

내 영혼과 영원을 담을게 
僕の魂と永遠を込めるよ

Everywhere (I’ll be)
どこにでも (僕はいる)

Every time I walk
歩く度に

Every time I run 
走る度に

Every time I move 
動く度に

As always, for us 
いつものように

Every time I look 
見る度に

Every time I love 
愛す度に

Every time I hope
と願う度に

As always, for us 
いつものように

(On the street, I’m still)
(路上では僕はまだ生きている)

Every time I walk
歩く度に

Every time I run 
走る度に

Every time I move 
動く度に

As always, for us 
いつものように

Every time I look 
見る度に

Every time I love 
愛す度に

Every time I hope
と願う度に

As always, for us 
いつものように

(On the street, I’m still)
(路上では僕はまだ生きている)

On the street, 우리 두 발이 걷는 회로
路上 僕達がの両足が歩く回路

영혼을 마주하며 doing better for us
僕達のために魂に向き合って

짙은 길, 위, we try to smile 
豊かな道の上 笑顔でいよう

마른 길, 위, we try to cry 
乾いた目 泣いてみる

아문 길, 위, 거친 고함을 놓아 
汚れた道 上 荒々しい声をあげて

흉터가 핀 꽃 길을 봐 
傷跡が咲いた花道を見て

무성해진 너와, 꺼져가는 초와
生い茂った君と 消えゆく草と

메말라가는 마음에 단비는 애써 참 조화로워
干からびて行く心に恵の雨は極めて調和している

사계의 불협화음
四季の不響和音

What the hell is time? 
時間とは一体何なのか?

약인가, 악인가, 숙명 같은 한인가?
薬か悪か 宿命のような恨みなのか?

길을 아는 것과 걷는 것은 다르기에, 우릴 위해
道を知ることと歩くことは違うから 僕達のために

I'm just walking all night, all night (alright) 
僕は一晩中歩いている (大丈夫)

온 세상의 거리, 너와의 거리 
世界中の街 君との街

이야깃거리 더미 가득한 결이 주는 우리 거리
話の種がいっぱい詰まった僕達の街

So just walk lightly, when we wanna 
だから軽やかに歩こう 僕達が望むときに

Wherever, when we wanna 
いつでも どこでも 僕達が望むときに

Every time I walk
歩く度に

Every time I run 
走る度に

Every time I move 
動く度に

As always, for us 
いつものように

Every time I look 
見る度に

Every time I love 
愛す度に

Every time I hope
と願う度に

As always, for us 
いつものように

(On the street, I’m still)
(路上では僕はまだ生きている)

Every time I walk
歩く度に

Every time I run 
走る度に

Every time I move 
動く度に

As always, for us 
いつものように

Every time I look 
見る度に

Every time I love 
愛す度に

Every time I hope
と願う度に

As always, for us 
いつものように

(On the street, I’m still)
(路上では僕はまだ生きている)