NEW KIDS ON THE BLOCK 『Please Don't Go Girl』♪ | まさの好きな音楽と車関係etc.  ブログ

まさの好きな音楽と車関係etc.  ブログ

好きな事、思った事、その日あった事等を、
好きな音楽、洋楽・邦楽をジャンル問わず、
You Tubeの動画(自動再生モード使用)
「一部Dailymotionを含む」と共に載せて書いている
音楽が常に在る普通のブログです。(^^♪



 

NEW KIDS ON THE BLOCK
ニュー・キッズ・オン・ザ・ブロック



NEW EDITIONを手掛けた " Maurice Starr " プロデュースによってデビューした

アメリカ合衆国 マサチューセッツ州・ボストン出身のボーイズ・ヴォーカルグループ


New Kids On The Block - Please Don't Go Girl<1988年>

※ “ ニュー・キッズ・ヒステリア ” と名付ける程の熱狂的人気を得たこの作品は、

元祖ボーイズ・グループ "NEW KIDS ON THE BLOCK " の名を世界に知ら占めたグループ初のヒット作品で、

男子が女子に好きな気持ちをストレートに表現したラヴ・バラード。




We've been together for a long time, baby
Do you have to leave?
(Please don't go, girl)
I just can't live without you
(Please)
So listen to me
(Don't go, girl)
Don't go girl


僕達はずっと一緒だったのに
出て行く必要あるの?
(お願い、行かないで)
君なしでは生きていけない
(お願い)
だから聞いて欲しい
(行かないで)
行かないで


Please, don't go, girl
You would ruin my whole world
Tell me you'll stay
Never ever go away


お願い、行かないで
僕の世界を君は全部壊そうとしているんだ
ここに居ると言って
絶対に行ったりしないで


I love you
(I love you)
I guess I always will
Girl, you're my best friend
Girl, you're my love within
I just want you to know that I will always love you
Ooh, baby, ooh
Tell me you'll stay
Never ever go away


愛してる
(愛してる)
いつだって、ずっと
君は僕の親友
君は心の愛
いつまでも愛していることを知って欲しいんだ
あぁ、ベイビー
いつまでも君を愛しているよ


I need you
(I need you)
I guess I always will
Girl, you're my best friend
Girl, you're my love within
I just want you to know that I will always love you
Ooh, baby
(Please don't go, girl)
I'm gonna always love you, girl


君が必要さ
(君が必要さ)
いつだって、ずっと
君は僕の親友
君は心の愛
いつまでも愛していることを知って欲しいんだ
あぁ、ベイビー
いつまでも君を愛しているよ


I'm gonna love you, girl
Until the end of time
Tell me girl (Tell me, girl)
You're gonna always be mine


僕は君を愛するよ
最後の最後まで
僕に言って(僕に言って
君はいつも僕のものだと


Please don't go, girl
You would ruin my whole world
Tell me you'll stay
Never, ever go away


お願い、行かないで
じゃなきゃ、僕の世界は全部壊れてしまうよ
ここに居ると言って
絶対に行ったりしないで


I love you (I love you)
I guess I always will
Girl, you're my best friend
Girl, you're my love within
I just want you to know that I will always love you
Ooh, baby (Please don't go, girl)
Please don't go, girl (Please don't go, girl)
Please don't go, girl (Please don't go, baby)
Please don't go, girl (Please don't go, girl)
Please don't go, girl (Please don't go, darlin')
Please don't go, girl (Please don't go, baby, no, no)
Please don't go, girl (Please don't go, girl)


愛している(愛してる)
いつだって、ずっと
君は僕の親友
君は心の愛
いつまでも愛していることを知って欲しいんだ
あぁ、ベイビー
いつまでも君を愛しているよ(いつまでも愛してる)
いつまでも君を愛しているよ(いつまでも愛してるよ、ベイビー)
いつまでも君を愛しているよ(いつまでも愛してる、ダーリン)
いつまでも君を愛しているよ(いつまでも愛してるよ、ベイビー、ノー、ノー)
いつまでも君を愛しているよ(いつまでも愛してる)