2022年・おみくじ企画の結果。 DUA LIPA 『Love Again』♪ | まさの好きな音楽と車関係etc.  ブログ

まさの好きな音楽と車関係etc.  ブログ

好きな事、思った事、その日あった事等を、
好きな音楽、洋楽・邦楽をジャンル問わず、
You Tubeの動画(自動再生モード使用)
「一部Dailymotionを含む」と共に載せて書いている
音楽が常に在る普通のブログです。(^^♪

アメブロさんの2022年の開運おみくじ、引いてみた。  結果は大吉が出ました。 \(^o^)/

去年は良い事あんまりなかったけど、今年は良い事あるかな? (^_^;)  

ブログ運の所に書かれている、いいねの最多記録、樹立出来ると良いけどなぁ。 (^^ゞ

 


\2022年のあなたの運勢/


 


2022年おみくじ結果


 




    DUA LIPA         デュア・リパ



イングランド ロンドン出身のシンガーソングライターでファッションモデル。

Dua Lipa - Love Again   <2021年>

※ セカンド・アルバム 『Future Nostalgia』から6枚目のシングルカット曲で、失恋の傷心と喪失から、

再び愛と女性の強さを取り戻す為、新たな出会いを求めて突き進む女性の気持ちが綴られています。

ノスタルジーとモダンを織り込んだ新しいエレクトロ・ポップで、セクシー&スタイリッシュなカウガールに扮した

デュア・リパが、ダンスホールで機械の牛に跨るブルライディングから幕を開けるMVにも注目の作品。



I never thought that I would find a way out
I never thought I'd hear my heart beat so loud
I can't believe there's something left in my chest anymore
But goddamn, you got me in love again
I used to think that I was made out of stone


私に出口が見つかるなんて
心臓がこんなに高鳴るなんて
この胸の中にまだ何か残っていたとは思えないけど
でも、あぁ、あなたが私をまた恋に堕とした
あたしは石で出来てるんだと思ってた


I used to spend so many nights on my own
I never knew I had it in me to dance anymore
But goddamn, you got me in love again


独りで過ごした夜も沢山
踊ってみる気力がまだ自分にはあったなんて
でも、あぁ、あなたが私をまた恋に堕としたの


Show me that heaven's right here, baby
Touch me, so I know I'm not crazy
Never have I ever met somebody like you
Used to be afraid of love and what it might do
But goddamn, you got me in love again


証明して見せて、天国は目の前だって
私に触って大丈夫だと思えるように
あなたみたいな人に出会ったのは初めて
恋をしたらどうなるか怖かったけど
でも、あぁ、あなたが私をまた恋に堕とした


You got me in love again
You got me in love again
You got me in love again
Again

私をまた恋に堕とした
私をまた恋に堕とした
私をまた恋に堕とした
また


So many nights, my tears fell harder than rain
Scared I would take my broken heart to the grave
I'd rather die than have to live in a storm like before
But goddamn, you got me in love again


雨より大降りの涙を流した夜も沢山あった
傷ついた心のまま死んでいくのが怖かった
前みたいに嵐の中で生きなきゃいけないのなら、死んだ方がマシね
だけど、あぁ、あなたが私をまた恋に堕とした


Show me that heaven's right here, baby
Touch me, so I know I'm not crazy
Never have I ever met somebody like you
Used to be afraid of love and what it might do
But goddamn, you got me in love again


証明して見せて、天国は目の前だって
私に触って大丈夫だと思えるように
あなたみたいな人に出会ったのは初めて
恋をしたらどうなるか怖かったけど
でも、あぁ、あなたが私をまた恋に堕とした


You got me in love again
You got me in love again
You got me in love again
Again

私をまた恋に堕とした
私をまた恋に堕とした
私をまた恋に堕とした
また


I can't believe, I can't believe
I finally found someone
I'll sink my teeth in disbelief
'Cause you're the one that I want
I can't believe, I can't believe
I'm not afraid anymore
Goddamn, you got me in love again


信じられない、私が誰かを見つけるなんて
絶対信じられないくらい求めていた通りの人
信じられない、もう怖くなんかない
でも、あぁ、あなたが私をまた恋に堕としたの


La-la-la, la-la-la  La-la-la, la-la-la

I never thought that I would find a way out
I never thought I'd hear my heart beat so loud
I can't believe there's something left in my chest anymore
Oh, goddamn, you got me in love again

私に出口が見つかるなんて
心臓がこんなに高鳴るなんて
この胸の中にまだ何か残っていたとは思えないけど
でも、あぁ、あなたが私をまた恋に堕とした


(We're in love, we're in love)

(We're in love, we're in love, oh, oh)


I can't believe, I can't believe
I finally found someone
I'll sink my teeth in disbelief
'Cause you're the one that I want
I can't believe there's something left inside my chest anymore
But goddamn, you got me in love again


信じられない、とうとう誰かを見つけたなんて
絶対信じられないくらい求めていた通りの人
この胸の中にまだ何か残っていたとは思えないけど
でも、あぁ、あなたが私をまた恋に堕とした


You got me in love again
You got me in love again
You got me in love again (Again and again)
Again (And again and again and again)


私をまた恋に堕とした
私をまた恋に堕とした
私をまた恋に堕とした(また、また)
また(また、また、また、また)