大阪ライブ裏話❽Behind the Scenes from the Osaka Live❽ | 白石謙二のパワフルヴォイストレーニング日記

白石謙二のパワフルヴォイストレーニング日記

Kenji Shiraishi's powerful voice training diary

さて、僕も皆さんの前で歌わせていただきました🎸

Well, I also got to sing in front of you all!🎸


たった一人の講師パフォーマンスということで、緊張しましたね〜☺️

I was nervous because it was a one-person performance〜☺️



「そんなふうに見えない」とよく言われますが、、

I'm often told that I don't look nervous, but...


いえいえ、チャレンジに緊張はつきものです。

No, no, stress always comes with a challenge.


例外はございません。😄

There are no exceptions.😄



しかし、代表という立場にあぐらをかかないよう、毎回挑戦し続けております。💪

But, I continue to challenge myself every time so as not to rest on my laurels as representative.💪


生徒さんと同じことを経験していくことが、レッスン上、とっても有意義なんですよね!

It's very meaningful for the lesson to experience the same things as the students!


てなわけで、今日も隙間時間を見つけては、新しいことを覚えたり、練習したりして、僕もスキルアップを図っています👍

So, today too, whenever I find some free time, I'm learning and practicing new things to improve my skills👍


大阪校の皆さん、次のライブに向けて、一緒に頑張りましょうね‼️

Everyone at the Osaka school, let's work hard together for our next live show‼️