2012の更新もラストプレゼント

今年は自己満足で始めたこのブログに読者とアメンバーが沢山増えて、コメントやメッセージで色んな方とコミュニケーションを取れたことが本当に嬉しかったニコニコって思います!!

皆さんの応援があったから飽き性の私でも更新を頑張って続けられました。

ありがとうございましたラブレターそして来年もよろしくお願いします音譜
 
photo:01



そして今年の私の総決算。リクエストもいただいていましたが、自分の中でも締めはこの曲って決めてたんです。

やっぱりgleeですDASH!この曲はカバーではなくドラマのオリジナルソングです。
いい曲ですよね音譜
皆さんは年越しの番組何を見る予定なんでしょうかはてなマーク

私は絶対に笑ってはいけないですw
 
photo:02



Yeah, you may think that I'm a zero
私のこと何をかけても1にすらならない0みたいだって思ってる?

But, hey, everyone you wanna be
でも誰もが憧れるあの人だって

Probably started off like me
初めは私みたいだったはずよ

You may say that I'm a freak show
私のこと変わり者って思ってるのよね

(I don't care)
ご勝手に

But, hey, give me just a little time
でもね、もう少し時間が経てば

I bet you're gonna change your mind
貴方の見る目も変わるはずよ

All of the dirt you've been throwin' my way
私に投げつけられた全ての屈辱的な言葉も

It ain't so hard to take, that's right
大した問題じゃない、そうでしょ?

'Cause I know one day you'll be
screamin' my name
だって貴方が私に熱狂する日が訪れるって分かっているもの

And I'll just look away, that's right
私はそんな貴方にそっぽを向くの、当然だわ

Just go ahead and hate on me and run your mouth
いいのよ、私を嫌ったって文句を言いふらしたって

So everyone can hear
構わない

Hit me with the worst you got and knock me down
最低最悪の言葉を浴びせられたって

Baby, I don't care
気にしない

Keep it up, and soon enough you'll figure out
気が済むまで言えばいい、そしたらきっと見えてくるはず

You wanna be, you wanna be
本当は、貴方は本当はね

A loser like me
私みたいな負け組に

A loser like me
心の中では憧れてるってこと

Push me up against the locker
何度ロッカーに押し付けられたって

And, hey, all I do is shake it off
何ともないって顔をしていられる

I'll get you back when I'm your boss
だって僕がボスになった時に借りは返すつもりだから

I'm not thinkin' 'bout you haters
君がどれぐらい僕を嫌いかとか考えたりしない

'Cause, hey, I could be a superstar
僕がスーパースターになれた時

I'll see you when you wash my car
君が僕の車を洗う姿を見れるだろうから

All of the dirt you've been throwin' my way
私に投げつけられた全ての屈辱的な言葉も

It ain't so hard to take, that's right
大した問題じゃない、そうでしょ?

'Cause I know one day you'll be
screamin' my name
だって貴方が私に熱狂する日が訪れるって分かっているもの

And I'll just look away, that's right
私はそんな貴方にそっぽを向くの、当然だわ

Just go ahead and hate on me and run your mouth
いいのよ、私を嫌ったって文句を言いふらしたって

So everyone can hear
構わない

Hit me with the worst you got and knock me down
最低最悪の言葉を浴びせられたって

Baby, I don't care
気にしない

Keep it up, and soon enough you'll figure out
気が済むまで言えばいい、そしたらきっと見えてくるはず

You wanna be, you wanna be
本当は、貴方は本当はね

A loser like me
私みたいな負け組に

A loser like me
心の中では憧れてるってこと

A loser like me
私みたいになりたいってこと

Hey, you over there
Keep the L up, up in the air
ねぇ、指でLって作ったこの手を空に向けて掲げてみてよ

Hey, you over there
Keep the L up, 'cause I don't care
ねぇ、私は気にしないから一度でいいのよやってみて

You can throw your sticks and you can throw your stones
石や棒、何を投げられたって大丈夫

Like a rocket, just watch me go
ロケットみたいに飛んで行く私を見てて

Yeah, L-O-S-E-R
そう負け組よね

I can only be who I are
だけど私はたった1人の存在なのよ

Just go ahead and hate on me and run your mouth
いいのよ、私を嫌ったって文句を言いふらしたって

So everyone can hear
構わない

Hit me with the worst you got and knock me down
最低最悪の言葉を浴びせられたって

Baby, I don't care
気にしない

Keep it up, and soon enough you'll figure out
気が済むまで言えばいい、そしたらきっと見えてくるはず

You wanna be, you wanna be
本当は、貴方は本当はね

A loser like me
私みたいになりたいの

Go ahead and hate on me and run your mouth
分かってるわ、私を嫌ったって文句を言いふらしたって

So everyone can hear
構わないのよ

Hit me with the worst you got and knock me down
最低最悪の言葉を浴びせられたって

Baby, I don't care
気にしないから

Keep it up, and soon enough you'll figure out
気が済むまで言えばいい、そしたらきっと見えてくるはず

You wanna be, you wanna be
本当は、貴方は本当はね

A loser like me
私みたいな負け組に

A loser like me
心の中では憧れてるってこと

A loser like me
負け組だって馬鹿にしてる

A loser like me
私みたいになりたいんだって

A loser like me
本当は気になっているのよね