HappyKAIDay | m Heart blog♥




HAPPY BIRTHDAY
KAI――☆




【CR:널만나봄님】




1.14 ――☆
늦었지만..축하해요

저도동생이있기때문에 엑소중에서도
왠지걱정하고만다...
한걸음뒤에 형들를바라보는시선자세좋아
엑소을이끄는 멋진댄싱머신!!!!!
계속부탁해요☆





아이 귀여워ㅠㅠㅠ
머리색깔넘좋네bbb

백에게는비미ㄹ