Airbnb 香港からの明るい背の高い大学生 | ゆきんこのブログ

ゆきんこのブログ

我が家の犬猫、保護犬、そしてゆきんこのブログです。

Airbnbより香港から明るい背の高い大学生が来てくれました。

187cmだそうです。

An Airbnb guest this time was from Hong Kong.  He was a bright and tall university sutdent.

He was 187cm tall.  Very tall.

 

猫好きな男の子でした。猫の写真、たくさん撮ってました。

楽しそうでした。

 

He liked cats very much.  He took a lot of pictures of my cats.

He enjoyed staying with cats.

 

中国と統合されてどうですかと聞いたのですが、彼が生まれたときはすでに統合されていてその前と比べようがないと言われました。そうですよね。

I asked him how Hong Kong has changed after unified with China.  He was born after unification, so he never knows how it has been changed.  I see.

 

また日本に来るときは是非寄ってくださいね。楽しみにしています。

 

When you come to Japan next time, please stay with us.  We are looking forward to seeing you again.