I Feel Fine | 見てるだけかな | ∷ my book of pop song and more

∷ my book of pop song and more

洋楽をまず英語の意味に近い和訳で理解し、試行錯誤を繰り返しながら出来るだけ限界まで自然な日本語に近づけて表現して完成度を高めます。
また、J-POP/ J-BALLAD/ ENKA を出来るだけ自然な英語で表現します。

  Beatles  

見てるだけかな

I Feel Fine

 « PRESS TO  BACK     « GET THAT  LIKE  DOWN BELOW 

 

(m1 

    JAPANESEVERSIONOF 2024

 

 

 

Baby's good to me, you know
She's happy as can be, you know
She said so

 

 

 

彼女はオレに向いてるよね
彼女はこの上なく幸せだよ
そう言ってたけど

 

 

 

I'm in love with her and I feel fine

 

 

 

オレが彼女に恋をしている
でも見てるだけかな

 

 


Baby says she's mine, you know
She tells me all the time, you know
She said so

 

 


彼女は貴方の恋人よと言うんだよね
年がら年中よく言うね
そう言ってたけど

 

 

 

I'm in love with her and I feel fine

 

 

 

オレが彼女に恋をしている
でも見てるだけかな

 

 

 

I'm so glad that she's my little girl
She's so glad, she's telling all the world

 
 
 
オレのキャワいい女の子になってくれたことが
とってもうれしいけど
 彼女もメッチャクチャうれしいそうだよ 
世間にこう言いふらしてるんだ

 

 

 

That her baby buys her things, you know
He buys her diamond rings, you know
She said so

 

 

 

恋人が自分のモノを買ってくれるってね
ダイヤの指輪もなんだよね
そう言ってたけど

 

 

 

She's in love with me and I feel fine, mmm

 

 

 

彼女がオレに恋をしている
でも見てるだけかな

おいしい

 

 

 

Baby says she's mine, you know
She tells me all the time, you know
She said so

 
 
 
彼女は貴方の恋人よと言うんだよね
年がら年中よく言うね

そう言ってたけど

 
 
 

I'm in love with her and I feel fine

 

 

 

オレが彼女に恋をしている
でも見てるだけかな

 

 


I'm so glad that she's my little girl
She's so glad, she's telling all the world

 
 
 
オレのキャワいい女の子になってくれたことが
とってもうれしいけど
 彼女もメッチャクチャうれしいそうだよ 
世間にこう言いふらしてるんだ
 
 
 

That her baby buys her things, you know
He buys her diamond rings, you know
She said so

 

 

 

恋人が自分のモノを買ってくれるってね
ダイヤの指輪もなんだよね
そう言ってたけど
 
 
 

She's in love with me and I feel fine
She's in love with me and I feel fine, mmm

 
 
 
彼女がオレに恋をしている
でも見てるだけかな
彼女がオレに恋をしている
でも見てるだけかな
おいしい
 
 
 
 
 
 « GIVE  FEEDBACK             « BACK TO  TOP  
 
 
 
 
 
⊘  COOLEST DAY EVER 
 
  (m1 welcomes you   
 
≡Thanks for stopping by≡
 
Still a work in progress !
 
  Check back soon...