I Want It That Way/ それでいい | ∷ my book of pop song and more

∷ my book of pop song and more

洋楽をまず英語の意味に近い和訳で理解し、試行錯誤を繰り返しながら出来るだけ限界まで自然な日本語に近づけて表現して完成度を高めます。
また、J-POP/ J-BALLAD/ ENKA を出来るだけ自然な英語で表現します。

 •   **BSB**   • 

それでいい

 I Want It That Way 

 

 « BACK TO  TOP                « GET A  LIKE  UP 

(m1 

    JAPANESEVERSIONOF 2023

 
 

 

Yeah


You are my fire
君は情熱だ
The one desire
求める人
Believe when I say
こう言ったらウソじゃない 信じてくれ
I want it that way
それでいい

But we are two worlds apart
けど僕ら二人の人生はばらばらだ
Can't reach to your heart
君の心まで届かない
When you say
君が言うんだったら
That I want it that way
それでいいって

Tell me why
言ってくれよ  ワケを
Ain't nothin' but a heartache
なんで心の痛みでしかないのか
Tell me why
言ってくれよ  ワケを
Ain't nothin' but a mistake
なんで思い違いでしかないのか
Tell me why
ワケを教えてくれ
I never wanna hear you say
全然聞きたくねーワ 君が言う
I want it that way
それでいい
Am I your fire
僕は君の情熱なのか
Your one desire
君が求める人なのか
Yes I know it's too late
そうだ もう手遅れはわかってる
But I want it that way
だからそれでいい

Tell me why
言ってくれよ ワケを
Ain't nothin' but a heartache
なんで心の痛みでしかないのか
Tell me why
言ってくれよ ワケを
Ain't nothin' but a mistake
なんで思い違いでしかないのか
Tell me why
ワケを教えてくれ
I never wanna hear you say
全然聞きたくねーワ 君が言う
I want it that way
それでいい

Now I can see that we've fallen apart
今となったらぼろぼろなのが分かる
From the way that it used to be, yeah
前のままからしたらな そ
No matter the distance
どれほど遠くに離れていても
I want you to know that
君に分かってほしいんだ
Deep down inside of me
僕の心の奥底の本当の気持ちを

You are my fire
君は情熱だ
The one desire
求める人
You are, you are, you are, you are
君は君は君は君はだ
Don't wanna hear you say
君が言うなら聞きたくねーワ
Ain't nothin' but a heartache
心の痛みでしかない
Ain't nothin' but a mistake
思い違いでしかない
(don't wanna hear you say)
(君が言うなら聞きたくねーワ)
I never wanna hear you say(oh, yeah)
君が言うなら全然聞きたくねーワ(ああそ)
I want it that way
それでいい

Tell me why
言ってくれよ  ワケを
Ain't nothin' but a heartache
なんで心の痛みでしかないのか
Tell me why
言ってくれ  ワケを
Ain't nothin' but a mistake
なんで思い違いでしかないのか
Tell me why
ワケを教えてくれ
I never wanna hear you say
君が言うなら全然聞きたくねーワ
(don't wanna hear you say)
(君が言うなら聞きたくねーワ)
I want it that way
それでいい

Tell me why
言ってくれよ  ワケを
Ain't nothin' but a heartache
なんで心の痛みでしかないのか
Ain't nothin' but a mistake
なんで思い違いでしかないのか
Tell me why
ワケを教えてくれ
I never wanna hear you say
君が言うなら全然聞きたくねーワ
(never wanna hear you say)
(君が言うなら全然聞きたくねーワ)
I want it that way
それでいい

'Cause I want it that way
だってさそれでいいから
 
 
 
 
 
 « GIVE  FEEDBACK             « BACK TO  TOP  
 
 
⊘ 
      NET DAYS      
 
  (mi welcomes you   
 
≡Thanks for stopping by≡
 
No internet days off
 
Still a work in progress !
 
  Check back soon...  
 
 
 NO 
 PIRATES