HYBS-Ride 歌詞和訳 | 歌詞和訳 @GlossGirl

歌詞和訳 @GlossGirl

SUGAさんのソロ曲プロデュース曲、비비さんの曲などカナルビ付きで和訳しています



【歌詞】

転載する際はどこかに @GlossGirl と記してください

It’s closer to midnight
真夜中に近い

Still talking just us two
まだ話してるだけの僕たち2人

Surrounded by the stars
星たちに囲まれて

Oh they’re shining just for you
ああ、あの星は君だけに輝いてるんだよ

It’s getting colder baby
寒くなってきたね

Let me keep you warm all night
毎晩僕が君を温めてあげる

Tell me what you wanna do
何をしたいか僕に言って

'Cause baby I’m all for you
だって、僕は君の全てなんだから


Come and ride with me tonight
今夜僕と一緒に乗りに来てよ


Please don’t you go, I’ll be alone
行かないで、1人になっちゃう

Wait until the morning
朝までは待ってよ

I’ll hold you close
君をぎゅっと抱きしめるから

Please don’t you go, I’ll be alone
行かないでよ、1人はいやだ

Wait until the morning
朝までは待って

Ride until it’s dawning
夜明けまでは乗っててよ


The way you look tonight gyy
今夜の君の姿は

It's way too unbelievable
とてもじゃないけど信じられないよ

I know I'm the lucky one
僕は幸運な奴だって知ってるさ

Wonder what I've done
僕は何をすればいいの

To deserve you?
君に相応しいのか


Come and ride with me tonight
今夜僕と一緒に乗りに来てよ


Please don’t you go, I’ll be alone
行かないで、1人になっちゃう

Wait until the morning
朝までは待ってよ

I’ll hold you close
君をぎゅっと抱きしめるから

Please don’t you go, I’ll be alone
行かないでよ、1人はいやだ

Wait until the morning
朝までは待って

Ride until it’s dawning
夜明けまでは乗っててよ

Please don’t you go (Please don’t you go)
行かないで(行かないでよ)

I’ll be alone (I’ll be alone)
1人になっちゃう(1人になっちゃう)

Wait until the morning (Wait until the morning)
朝までは待ってよ(朝までは待って)

I’ll hold you close (I will hold you close)
君をぎゅっと抱きしめるから(苦しいくらいに抱きしめるよ)

Please don’t you go (Please don’t you go)
行かないで(行かないで)

I’ll be alone (I’ll be alone)
1人はいやだ(1人はいやだ)

Wait until the morning (Wait until the morning)
朝までは待ってよ(朝までは待って)

Ride until it’s dawning (Ride until it’s dawning)
夜明けまでは乗ってよ(せめて日が昇るまで)