悔やみきれないあの人への思い | 西尾浩史のブログ

西尾浩史のブログ

元kamekichihiroこと西尾浩史と申します
先祖の産土から採ったペンネームです
簡単な経歴を申し上げておきます
中部地方某県生まれ
学歴は以下の通りです
国立大学附属小学校、同中学校卒
地元高校進学後、国立大学卒業
経済学学士、土壌医
元金融機関職員です

Love, my love
I regret the day you went away
I was too young to understand, my love
But now I realize my mistakes

 

Where, where are you now?
Now that I'm ready to
Ready to love you
The way you loved me then
Where are you now?
Do you still think of me
Or does your heart belong to someone else's?

 

Love, oh, my love
I wonder sometimes, were you just a dream?
I sit in the dark wondering if our paths will ever cross again
Oh Lord, I need to know
I sit and wonder

Where, where are you now?
Now that I'm ready to
Ready to love you
The way you loved me then
Where are you now?
Do you still think of me
Or does your heart belong to someone else's?

 

Could it be that two people were meant to be, yeah, yeah
In my dreams, that's what I feel
Could it be that I'll never see you again?
My love that was so true
Still, I sit here waiting all alone, by the phone for you
Now I understand 
You said I love you
I sit and wonder

Where, where are you now?
Now that I'm ready to
Ready to love you
The way you loved me then
Where are you now?
Do you still think of me
Or does your heart belong to someone else's?

 

If I close my eyes
If I make a wish
And I make a wish 

Tell me baby, tell me, baby
When they open, will you be right here with me?
Where are you now?
Where are you now? 
Now that I'm ready to 

Ready to, ready to
Ready to love you the way you loved me then
I keep looking for you

Where are you now?
Looking, searching for you

Do you still think of me
I keep looking for you
Or does your heart belong to someone else's?
Well, my baby, you know what you do to me
Where are you now?

 

愛しいあなた

あなたが去った日の事を今でも悔やんでいるわ

若すぎて理解できなかった....

でも今頃になって自分の過ちに気づいたの

 

あなたは今どこにいるの?

今ならあなたを心から愛することができそうな気がするの

あの時あなたが私を愛してくれたように

ねぇ、今どこにいるの?

まだ私のことを思ってくれているの?

それとも心はもう他の誰かのもの?

 

愛するあなた

あなたはただの夢だったの?

二人の道が再び交わることがあるのかしら 

私は暗闇の中でずっと思い続けているの

神様、お教えください  あの人は何処に行ってしまったのですか

私は ずっと思い患っているだけ...

 

あなたは今どこにいるの?

今ならあなたを心から愛することができそうな気がするの

あの時あなたが私を愛してくれたように

ねぇ、今どこにいるの?

まだ私のことを思ってくれているの?

それとも心はもう他の誰かのもの?

 

二人は結ばれる運命だったのかもしれない
夢の中で、そう感じるの
もう二度と会えないの?
本当に愛していたのに....
今でも私は一人ぼっちであなたからの電話を待っているの
今ならわかるわ
あなたが私を愛していると言ったのは本気だったと
私はずっとあなたの事を思い続けているの

 

ねぇ、あなたは今どこにいるの?

今ならあなたを心から愛することができそうな気がするの

あの時あなたが私を愛してくれたように

ねぇ、今どこにいるの?

まだ私のことを思ってくれているの?

それとも心はもう他の誰かのもの?


目を閉じれば
もしも願いが叶うなら
願いを込めたなら
目を開けた時、貴方がそばにいてくれているのかしら?
ねぇ、今どこにいるの
今ならあの時のようにあなたを愛せるわ
ずっとあなたを探し続けているの

ねぇ、今どこにいるの
まだ私のこと思ってる?
それとももう心は他の誰かのもの?
ねぇ、今どこにいるの.....

 

 

ジャネットにはマイケルが守護星となってずっと見守っている気がします

 

訳責 西尾浩史