Forever,and ever いつまでも、ずっと | 西尾浩史のブログ

西尾浩史のブログ

元kamekichihiroこと西尾浩史と申します
先祖の産土から採ったペンネームです
簡単な経歴を申し上げておきます
中部地方某県生まれ
学歴は以下の通りです
国立大学附属小学校、同中学校卒
地元高校進学後、国立大学卒業
経済学学士、土壌医
元金融機関職員です

"Forever"   Keiko Lee

 

Forever,and ever

Till time, circles back to never,

Till they're no snow drops or picnics in the spring

Till tears don't sting....

 

I'll love you forever

Till there's no such thing as weather,

Till in the autumn no maple turns to gold,

Forever ,and ever

You'll have me hold

 

So my love,be what you are

You're my bright evening star

Love you forever

Moon and stars together

 

Forever,and ever

Till the latest jokes aren't clever

Till in the summer no beauties stroll the beach,

Till wars make peace....

I'll need you forever,

Till all families stay together,

Till in the winter no meadow gleams with snow

Forever ,and ever

I'll be where you go

 

So my love grow and evolve

You're my puzzle to solve,

Love you forever

Waves and sea together

 

Sometimes,I know

You're afraid,or down

Life can be a load of pain!

That's when my love will be near you

To hold you and hear you

 

Let's share all that life yields

You 're the rain in my fields

Love you forever

You and I together

 

いつまでも、ずっと

時が永遠に却らない限り

雪が降らなくなったり、春にピクニックに行けなくならない限り

涙が沁みなくならない限り....

 

 

ずっと愛してるわ

雨の日や晴れの日が無くならない限り

秋にカエデが黄金に色づくことがなくならない限り

いつまでも、ずっと

私を抱きしめていて

 

それから....愛する貴方にはずっとありのままでいてほしいの

あなたは私にとって宵空に輝く一番星なの

ずっと愛してるわ

月と星はいつも一緒なの

 

いつまでも、そしてずっと

新しいジョークがつまらなくない限り

真夏にキレイな女の子が浜辺を歩かなくならない限り

戦争が平和をもたらすまでは...

 

ずっと貴方が必要なの

すべての家族が平和に暮らせる日までは

冬に雪に輝く草原がなくならない限り

いつまでも、そしてずっと

貴方の行くところに私はいるの

 

そうして私の愛は成長し、変わり続けるの

あなたは私にとって永遠に解くことのできないパズルみたいなもの

だからずっと愛し続けるの

貴方と私は波と海の様にいつも一緒なの

 

時々、私は気が付く事があるわ

貴方が何かを恐れたり、落ち込んでいると

人生には苦しみがつきもの

そんな時のためにこそ、私の愛がそばにあるの

あなたを抱きしめ、あなたの声を聞くために

 

人生の果実を分かち合いましょう

あなたは私にとって恵みの雨そのもの

ずっと愛し続けるわ

貴方と私はこれからもずっと一緒なの

 

訳責 西尾浩史