愛の詩 | 中国伝統風水師相沢璃慧

中国伝統風水師相沢璃慧

風水やスピリチュアル、気、心の持ち方、神道について。
☆風水HPはこちらです。http://husui.org/

whatever you do 
wherever you go 
I love you

even if you cheat on me 
I love you
even if we are far apart 
I love you

even if you break a promise
I love you

even if you suffered deathlike agony.
I love you

even if you loose your temper
I love you

I never scared of you 
I love you
even if you hate me
I love you

my heart never break 

you can't make me any wound even small scratches

always peacefull

even if I'm quiet 
I love you 

so be easy
don't be afraid.

my heart always open for you.
I love you

because I know you are light
you are a ray of light that shines on earth
you  are not body .you are eternity of light

sometime it looks hidding.
but never  be gone like sunshine.

I know that is there.

and I think it's called love

あなたがたとえ何をしても、
あなたがたとえどこにいても、

愛してる

たとえあなたが私を裏切っても、

愛してる

たとえあなたが遠く離れても、

愛してる

たとえあなたが約束を破っても

愛してる

たとえあなたがかんしゃくを起こしても、

愛してる

たとえあなたがどんなに苦しんでも

愛してる

私は決してあなたを恐れない

愛してる

たとえあなたが私を嫌いでも

愛してる

私の心は決して壊れない。
小さい傷すら入れられない

いつも平和

たとえ私が静かにしていても

私はあなたを愛してる

だから怖がらないで
リラックスして

私の心はあなたにいつも開いてる

愛してる。

何故なら私はあなたが光だと知ってる
あなたは体じゃない。光
地球を照らす輝く光線。

あなたは永遠の光。


時々隠れているように見える
でも太陽のように決して無くなる事が無い。

私はそこにあるのを知ってる。
それを私は愛と呼ぶ。