【バイクMAD】Feel This Way | Flat out

Flat out

君は限界点を超えられるか!

 

 

 

Music : Victoria Nadine, R3HAB - Feel This Way

 

 

 

Look in your eyes, it's mesmerizin

あなたの目を見て、それは魅惑的

I fantasize all the ways you want me

あなたが望むあらゆる方法を空想するの

Way I feel inside, I can't disguise it

心の中で感じていることを隠すことはできない

Romantacize all the things we could be

私たちがなり得るすべてのものをロマンチックにする

 

 

Endless like an ocean

海のように無限に続く

Your love, I can dive in deep

あなたの愛、私は深く潜ることができる

Baby, hold me close

ベイビー、抱きしめて

These waves of emotion

この感情の波

They keep taking over me

彼らは私を乗っ取り続けるわ

And if you didn't know

そして、もし知らなかったら

 

 

You give me something I can't explain

あなたは私に説明できない何かをくれる

The kind of high that I can't escape

逃れられないようなハイ状態

I close my eyes and I see your face

目を閉じるとあなたの顔が見える

No one else makes mе feel this

他にこんな気持ちにさせてくれる人はいない

No one else makes me feel this way

他の誰も私をこんな気持ちにさせてくれない

 

 

Da, da-da-da, da-da

Da-da-da, da, da-da-da, da-da

Da-da-da, da, da-da-da, da-da

No one else makes me feel this

他にこんな気持ちにさせてくれる人はいない

No one else makes me feel this way

他の誰も私をこんな気持ちにさせてくれない

 

 

Your skin on mine, the heat is risin

あなたの肌が私の肌に、熱が上がっていく

With every touch, slowly realizin

触れるたびにゆっくりと気づく

My heart and mind are intertwinin

心と心が絡み合って

Like in my dreams, oh, I put you right in

夢のように、私はあなたをすぐに受け入れる

 

 

Endless like an ocean

海のように無限に続く

Your love, I can dive in deep

あなたの愛、私は深く潜ることができる

Baby, hold me close

ベイビー、抱きしめて

These waves of emotion

この感情の波

They keep taking over me

彼らは私を乗っ取り続ける

And if you didn't know

そして、もし知らなかったら

 

 

You give me something I can't explain

あなたは私に説明できない何かをくれる

The kind of high that I can't escape

逃れられないようなハイ状態

I close my eyes and I see your face

目を閉じるとあなたの顔が見える

No one else makes me feel this

他にこんな気持ちにさせてくれる人はいない

No one else makes me feel this way

他の誰も私をこんな気持ちにさせてくれない

 

 

Da, da-da-da, da-da

Da-da-da, da, da-da-da, da-da

Da-da-da, da, da-da-da, da-da

No one else makes me feel this

他にこんな気持ちにさせてくれる人はいない

No one else makes me feel this way

他の誰も私をこんな気持ちにさせてくれない

Da, da-da-da, da-da

Da-da-da, da, da-da-da, da-da

Da-da-da, da, da-da-da, da-da

No one else makes me feel this

他にこんな気持ちにさせてくれる人はいない

No one else makes me feel this way

他の誰も私をこんな気持ちにさせてくれない