【バイクMAD】Dust | Flat out

Flat out

君は限界点を超えられるか!

 

 

 

Music : Galantis - Dust

 

 

 

My love

私の愛

We were diamonds, now we're dust

私たちはダイヤモンドだったけど、今では塵になったの

Our love

私たちの愛

Didn’t last, but nothing does

続かなかったけど、何も起こらなかった

We're dust

私たち塵ね

There was once a time when the world would stop for us

かつて世界が僕らのために止まった時があった

When you used to have my love

あなたが私の愛を持っていたとき

We were diamonds, now we're dust

私たちはダイヤモンドだったけど、今では塵になったの

We’re dust

私たち塵ね

 

 

Dust

塵ね

Now we're dust

今では私たちは塵になってしまったの

Dust

塵ね

Now we're dust

今では私たちは塵になってしまった

 

 

Tragic

悲劇的ね

We were built to fall

私たちは倒れるように作られている

There's a sweetness

甘みがあるわ

Then it's gone

そしたらなくなってしまった

 

 

I love you like X's and O's

XとOのようにあなたを愛してる

Now I'm just in debt to a ghost

今は幽霊に借りがあるだけ

Such a hard pill to swallow

飲み込むのが難しい錠剤

Pill to swallow, -wallow, -wallow

丸薬を飲み込む、-飲み込む、-飲み込む

 

 

My love

私の愛

We were diamonds, now wе’re dust

私たちはダイヤモンドだったけど、今では塵になったの

Our love

私たちの愛

Didn’t last, but nothing does

続かなかったけど、何も起こらなかった

We're dust

私たちは塵ね

There was once a time when the world would stop for us

かつて世界が僕らのために止まった時があった

When you used to have my love

あなたが私の愛を持っていたとき

We were diamonds, now we’re dust

私たちはダイヤモンドだったが、今では塵になったの

We're dust

私たちは塵ね

 

 

There was once a time when the world would stop for us

かつて世界が僕らのために止まった時があった

When you used to have my love

あなたが私の愛を持っていたとき

We were diamonds, now we're dust

私たちはダイヤモンドだったけど、今では塵になったの

We're dust

私たちは塵ね

 

 

I love you like X’s and O's

XとOのようにあなたを愛してる

Now I'm just in debt to a ghost

今は幽霊に借りがあるだけ