don's blog
蟲蟲's 日記帳!
Amebaでブログを始めよう!

25.05.06

你在何處,馬小鈴XDDDD?

miz so much..

我想要..好想要..全部都要晒...
想要你比你身邊果個既所有幸福..
等我全部係上面寫好晒d名仔..
或者加句,,這是屬於許倩虹的..
咁就唔驚會唔見,唔驚會比人搶走啦:)
呵呵呵,我真係叻..好叻-

再1次入侵魔王的xanga重地了..
以後..再不會走了..
以後...以後...








merobb都唔驚有人掛住番工唔餵佢地食野了..
XDDDDDDDDDDD.


PS,,大陸..好多得意野想同你講..
好多開心同唔開心既野都想同你講..
好多好掛住你既說話都想同你講..
快d快d..online就好lu..
不過1定訓左教啦我估!-___-

21.05.06

勇氣做我擋箭牌 真太愉快 我決定我的笑容 應該怎擺 從殘酷世界 我受慣踩 信心都不瓦解 靈魂失蹤 慘痛過失敗 我做我夢我一個人 不理外界 要是吃飯我必介懷 很假的齋 何時亦有我 理論見解 T恤不打領呔 從來不當 騎牆一派 識笑識走都已太夠 只想隨時有夢去守 爸爸不必富有 想興家 我白手 識笑識走都已太夠 開心抬頭我未怕醜 即使這身體太瘦 不必聽問候 有著會為我哭某人 應有盡有 有活到下秒的理由 崗位堅守 時常亦愛吃 美味罐頭 苦果都可送酒 悠悠此心 完全不想報憂 識笑識走都已太夠 只想隨時有夢去守 爸爸不必富有 想興家 我白手 識笑識走都已太夠 開心抬頭我未怕醜 即使這身體會有 美麗舊傷口

18.05.06

其實你好了解我.知我唔開心.
面對病菌好辛苦-
不斷的聲沙,咳,乞痴,頭痛.
堅持唔訓等你.好想你係身邊..
明知你番緊工仍然打去嘈住你.
sorry.
但聽到你安慰我的說話,緊張我擔心我..
笑了1笑,突然覺得已經沒關係了-
因為我有個很錫我的老公!心..好暖:).
諗住將來搬了可以1齊住的時候-
每晚都會對住你,好幸福![笑]

睇完你打既xanga,
真係東講西講,好傻好傻-
我沒有為你做過甚麼,
沒有做過甚麼值得你高興的事,
只係1直盲目的喜歡你,好想你,好想支持你..
你吸引我的,唔係外表.所以唔洗介意d乜..
我都唔係d乜令女,唔係你想像之中咁好.
1直令我想留係你身邊的,
係你果種會保護會照顧會疼錫心愛既人既感覺,
成熟,但係又貪玩,會哄我開心,會怕我唔開心..
做你女朋友會覺得好安心好幸福.你知唔知架?XD
好多野我都好想幫你分擔下,唔想得你咁辛苦..
好可惜,我太細個.就算你同我講左我可以做既野好少,
根本幫唔到你d乜,真係好恨點解我唔可以大個d-__-.
反而成日都係要你擔心我多,無用鬼[灰]...
咁耐以黎,我留咁多字比你睇,
都係好想可以變成你放工之後既1個小安慰,
好渺小,甚至有時都唔知有冇用,但係.你開心就好了-

還有的是-我會繼續努力去記低1切有關你既事架.
雖然我大頭蝦,但係我第2時要去照顧你,所以我想做最了解你既人..
因為,,你係我最重要既人呀- 李靖安..
                  by, gg!xD

psps,中唔中意,,xanga隻歌呀.xD?

gg:

好傻呀你..傻gg...

聽日放假...見字打俾我啦...

好累...唔想打字...>3< 妹妹妹妹妹....身體小心呀

16.05.06

個心好痛..好似比針拮咁痛..
今日聽左好多你講既野..想喊.但無眼淚.
發覺原來,我地之間存在好多問題..
住既地方分開得好遠..我未夠了解你..
我未夠好..未夠細心..你需要既..我都比唔到你..
甚至,我都未能夠比到信心你..
信我真係想同你去到遠..信我可以1心1意對你..
外面既世界好精彩,但係我需要既所謂精彩..
只係有你係我身邊..傻傻地..好幸福咁過將來...
可能係你眼中,我始終只會係個大唔透而且貪玩既細路女,
但係其實拍咁多次拖...散拖拍過,長既都拍過..
發現原來搵1個專1既好難,搵1個自己真係好愛既都好難..
累,厭..你大概唔會信我真係咁去諗呢樣野..
但係.我而家既目標..只係想同你行到永遠.
好多野我都唔會口講,唔識表達.但我想比你知,
我最想你知既係,其實我會努力去了解你,好好對你..
其實我會好真心,其實我真係好愛老公你..

或者你覺得,呢d野大可作黎哄你,但係.我發誓..
呢d都係真心話...好真好真..我係拎個心出黎對你.

陪你既時間好少,因為住既距離好遠好遠,
而且我仲未獨立到可以搬出黎住照顧自己..
我都想,第2時除左可以照顧到自己之外,仲可以照顧埋你..
而家你已經夠辛苦,我唔想加重你負擔...
條路,好似好模糊咁,但其實我信..肯1齊行..將來會好幸福...

傻豬...行...一定行

暗影始終都係暗影...唔識點處理...

baby i love u so much...

我再唔能夠俾自己傷心多一次...亦都無咁既勇氣...

妳說的 ...我就相信...

14.05.06

凍番呀!1定要著多件3,
你又好啦聽曰放假T-T,
我聽日考chem之後仲要番學練oral同見老師呀..
可憐可憐T^T.聽日1定要好好地對你媽媽呀!
補番個母親節,仲要記得幫我同佢講埋母親節快樂添呀!
唉,好想打比你你又番緊工..
本來好想早d起身打比你叫你著多件3先番工架..
點知daddy又6點中叫我起身飲茶嘈醒左我,,
我訓番果陣1起身已經過左中啦T-T,對唔住呀.
十個有二萬個掛住你呢個好好好好老公..
十個有二億個愛你呢個好好好抵鍚既老公..<3.

12.05.06

老公X)

唔該我要搵雪紡柔順劑!*w*,
傻瓜,唔知點解對住你-_-好蠢.
好似好小朋友要你照顧咁樣,
對住其他人都唔會咁既*-*!`怪.
呢幾日你好錫我呀!>3<
又肯打比我又唔嫌同我傾悶同埋煩,
我都要好錫錫錫錫你呀!,
我記得你講過既好多野架.諗番起都會笑=),
琴晚又驚我唔開心咁,暖到丫.傻傻傻傻xD.
你真係好好好好好,好到唔想離開你呀.
永遠都1齊啦,好啦就咁決定!yah.

            byyy,豬仔.

09.05.06

今日同左MAGGIE 去街羅...

謝呀...

激死羅...士多啤梨4EVER

遲早執...D X菜飯...

就係PIZZA 同 芝士好食....

之後再行街...無羅...咩都無買..又係買左D野食...慘

鏈呀鏈..幾時先搵到你

MAGGIE ...話去松記食野....

去左呀....呵呵呵

SUMMER 正呀..MAGGIE 推介...好食到變態

番到黃大仙..見到EMMA呀...其實想講...EMMA你令左呀..哇卡卡

MAGGIE 兜碗仔翅...好似好好味呀...滴口水....

今日有10個開心..呵呵

後加: SALLY ...小心身體呢呢呢

豬仔我唔覺得你煩羅...對我有10個好...好好..>3<

09.05.06

=D,dadada!,搵左好耐架啦.終於搵到!
無記錯你好似中意,所以就好努力去搵比你.
你努力工作!我努力哄你開心呵呵呵.
雖然D好無聊既野,但係.我好想你可以開心呀.
笑1下都好啦,1下都夠夠夠夠夠夠:)
今晚,唔傾得luT-T,爸爸用電腦:(
隻耳仔仲有冇事呀,無流血啦麻?.
記住唔好嫌麻煩,1定要茶藥水.v.
唔係發毛就死啦啦啦啦xD[講笑]
唔好再夾硬拆,如果唔會拆左會好易敏感..

聽話早d訓呀,我去溫書啦啦啦,你會支持我架可?:)

甜晒..爆甜羅...而家每晚番到黎...雖然好累...

但係一見到你留俾我既言

好幸福既感覺呀>3<妹妹妹妹妹

我而家就去訓勒...

你呀...加油努力呀..錫晒你

後加:耳仔無事lu..仲換左個新耳環tim...xDD*



呵...有人在遠處照料我...-___-|||好遠....>3<

番工等放工...呀呀呀...放工...番屋企期間係最悶既..唉

好hot呀好hot呀....今晚仲要搭架唔係冷氣巴啦..頂頂

...又累勒..唔想打...-__-||懶

08.05.06

呵...有人在遠處照料我...-___-|||好遠....>3<

番工等放工...呀呀呀...放工...番屋企期間係最悶既..唉

好hot呀好hot呀....今晚仲要搭架唔係冷氣巴啦..頂頂

...又累勒..唔想打...-__-||懶

07.05.06


豬仔....妹妹妹妹妹

好想真真實實..有個好似你咁既女朋友.....

D 小事..我咩都唔使做...有你幫我做..幫我理...

又會哄我...錫我...-____-|||

不過無可能.....番左工就咩時間都無...

要個女朋友等...無可能...個女朋友更加唔會等...

悲哀...

究竟E個世界仲有無D好好好好好好...唔會變既女仔呀呀呀呀呀


--------------------------------------------------------------------------------

to我既笨蛋蛋魔王,
我估,你訓著左lu,留番篇xanga比你睇啦咁.
人越大就會隨住佢見識而會1齊變,所以,無唔會變既女仔阿.
有無d好好好好好好既女仔,只係.視符你點睇..
其實1個女仔1心1意中意1個人之後,佢就會變到好好好好好架啦.
所以,唔難搵,難既係搵1個佢中意你,但佢又中意你既..好難.
唔好唔開心啦:D,傻瓜.我真係覺得等1個愛自己自己又愛佢既人,會係幸福..
所以唔係無可能知.知唔知?

我很喜歡你丫,所以絕對唔想你唔開心..
叫你做男朋友.咁叫你就當你係架啦xDDD.你明唔明?.
               我又自把自為lu.xpppp -


今日我做左top 1...

十個叻!!


魔王大大!!
見今日咁熱熱熱熱熱,
你仲要番工,1定好辛苦!.
所以想比個驚喜你..
join左隻livly,好得意架.
等你番黎有個驚喜,點知:(
用左好多時間都擺唔到上xanga,好失望呀!X(

算啦-_-,由佢lu..
好掛住你丫哇哈哈哈哈哈哈xDDDD