25.05.06
你在何處,馬小鈴XDDDD?
miz so much..
我想要..好想要..全部都要晒...
想要你比你身邊果個既所有幸福..
等我全部係上面寫好晒d名仔..
或者加句,,這是屬於許倩虹的..
咁就唔驚會唔見,唔驚會比人搶走啦:)
呵呵呵,我真係叻..好叻-
再1次入侵魔王的xanga重地了..
以後..再不會走了..
以後...以後...
merobb都唔驚有人掛住番工唔餵佢地食野了..
XDDDDDDDDDDD.
PS,,大陸..好多得意野想同你講..
好多開心同唔開心既野都想同你講..
好多好掛住你既說話都想同你講..
快d快d..online就好lu..
不過1定訓左教啦我估!-___-
21.05.06
18.05.06
其實你好了解我.知我唔開心.
面對病菌好辛苦-
不斷的聲沙,咳,乞痴,頭痛.
堅持唔訓等你.好想你係身邊..
明知你番緊工仍然打去嘈住你.
sorry.
但聽到你安慰我的說話,緊張我擔心我..
笑了1笑,突然覺得已經沒關係了-
因為我有個很錫我的老公!心..好暖:).
諗住將來搬了可以1齊住的時候-
每晚都會對住你,好幸福![笑]
睇完你打既xanga,
真係東講西講,好傻好傻-
我沒有為你做過甚麼,
沒有做過甚麼值得你高興的事,
只係1直盲目的喜歡你,好想你,好想支持你..
你吸引我的,唔係外表.所以唔洗介意d乜..
我都唔係d乜令女,唔係你想像之中咁好.
1直令我想留係你身邊的,
係你果種會保護會照顧會疼錫心愛既人既感覺,
成熟,但係又貪玩,會哄我開心,會怕我唔開心..
做你女朋友會覺得好安心好幸福.你知唔知架?XD
好多野我都好想幫你分擔下,唔想得你咁辛苦..
好可惜,我太細個.就算你同我講左我可以做既野好少,
根本幫唔到你d乜,真係好恨點解我唔可以大個d-__-.
反而成日都係要你擔心我多,無用鬼[灰]...
咁耐以黎,我留咁多字比你睇,
都係好想可以變成你放工之後既1個小安慰,
好渺小,甚至有時都唔知有冇用,但係.你開心就好了-
還有的是-我會繼續努力去記低1切有關你既事架.
雖然我大頭蝦,但係我第2時要去照顧你,所以我想做最了解你既人..
因為,,你係我最重要既人呀- 李靖安..
by, gg!xD
psps,中唔中意,,xanga隻歌呀.xD?
gg:
好傻呀你..傻gg...
聽日放假...見字打俾我啦...
好累...唔想打字...>3< 妹妹妹妹妹....身體小心呀
16.05.06
個心好痛..好似比針拮咁痛..
今日聽左好多你講既野..想喊.但無眼淚.
發覺原來,我地之間存在好多問題..
住既地方分開得好遠..我未夠了解你..
我未夠好..未夠細心..你需要既..我都比唔到你..
甚至,我都未能夠比到信心你..
信我真係想同你去到遠..信我可以1心1意對你..
外面既世界好精彩,但係我需要既所謂精彩..
只係有你係我身邊..傻傻地..好幸福咁過將來...
可能係你眼中,我始終只會係個大唔透而且貪玩既細路女,
但係其實拍咁多次拖...散拖拍過,長既都拍過..
發現原來搵1個專1既好難,搵1個自己真係好愛既都好難..
累,厭..你大概唔會信我真係咁去諗呢樣野..
但係.我而家既目標..只係想同你行到永遠.
好多野我都唔會口講,唔識表達.但我想比你知,
我最想你知既係,其實我會努力去了解你,好好對你..
其實我會好真心,其實我真係好愛老公你..
或者你覺得,呢d野大可作黎哄你,但係.我發誓..
呢d都係真心話...好真好真..我係拎個心出黎對你.
陪你既時間好少,因為住既距離好遠好遠,
而且我仲未獨立到可以搬出黎住照顧自己..
我都想,第2時除左可以照顧到自己之外,仲可以照顧埋你..
而家你已經夠辛苦,我唔想加重你負擔...
條路,好似好模糊咁,但其實我信..肯1齊行..將來會好幸福...
傻豬...行...一定行
暗影始終都係暗影...唔識點處理...
baby i love u so much...
我再唔能夠俾自己傷心多一次...亦都無咁既勇氣...
妳說的 ...我就相信...
14.05.06
你又好啦聽曰放假T-T,
我聽日考chem之後仲要番學練oral同見老師呀..
可憐可憐T^T.聽日1定要好好地對你媽媽呀!
補番個母親節,仲要記得幫我同佢講埋母親節快樂添呀!
唉,好想打比你你又番緊工..
本來好想早d起身打比你叫你著多件3先番工架..
點知daddy又6點中叫我起身飲茶嘈醒左我,,
我訓番果陣1起身已經過左中啦T-T,對唔住呀.
十個有二萬個掛住你呢個好好好好老公..
十個有二億個愛你呢個好好好抵鍚既老公..<3.
12.05.06
老公X)
唔該我要搵雪紡柔順劑!*w*,
傻瓜,唔知點解對住你-_-好蠢.
好似好小朋友要你照顧咁樣,
對住其他人都唔會咁既*-*!`怪.
呢幾日你好錫我呀!>3<
又肯打比我又唔嫌同我傾悶同埋煩,
我都要好錫錫錫錫你呀!,
我記得你講過 既好多野架.諗番起都會笑=),
琴晚又驚我唔開心咁,暖到丫.傻傻傻傻xD.
你真係好好好好好,好到唔想離開你呀.
永遠都1齊啦,好啦就咁決定!yah.
byyy,豬仔.
09.05.06
今日同左MAGGIE 去街羅...
謝呀...
激死羅...士多啤梨4EVER
遲早執...D X菜飯...
就係PIZZA 同 芝士好食....
之後再行街...無羅...咩都無買..又係買左D野食...慘
鏈呀鏈..幾時先搵到你
MAGGIE ...話去松記食野....
去左呀....呵呵呵
SUMMER 正呀..MAGGIE 推介...好食到變態
番到黃大仙..見到EMMA呀...其實想講...EMMA你令左呀..哇卡卡
MAGGIE 兜碗仔翅...好似好好味呀...滴口水....
今日有10個開心..呵呵
後加: SALLY ...小心身體呢呢呢
豬仔我唔覺得你煩羅...對我有10個好...好好..>3<
09.05.06
=D,dadada!,搵左好耐架啦.終於搵到!
無記錯你好似中意,所以就好努力去搵比你.
你努力工作!我努力哄你開心呵呵呵.
雖然D好無聊既野,但係.我好想你可以開心呀.
笑1下都好啦,1下都夠夠夠夠夠夠:)
今晚,唔傾得luT-T,爸爸用電腦:(
隻耳仔仲有冇事呀,無流血啦麻?.
記住唔好嫌麻煩,1定要茶藥水.v.
唔係發毛就死啦啦啦啦xD[講笑]
唔好再夾硬拆,如果唔會拆左會好易敏感..
聽話早d訓呀,我去溫書啦啦啦,你會支持我架可?:)
甜晒..爆甜羅...而家每晚番到黎...雖然好累...
但係一見到你留俾我既言
好幸福既感覺呀>3<妹妹妹妹妹
我而家就去訓勒...
你呀...加油努力呀..錫晒你![]()
後加:耳仔無事lu..仲換左個新耳環tim...xDD*
呵...有人在遠處照料我...-___-|||好遠....>3<
番工等放工...呀呀呀...放工...番屋企期間係最悶既..唉 好hot呀好hot呀....今晚仲要搭架唔係冷氣巴啦..頂頂 ...又累勒..唔想打...-__-||懶 |
08.05.06
呵...有人在遠處照料我...-___-|||好遠....>3<
番工等放工...呀呀呀...放工...番屋企期間係最悶既..唉
好hot呀好hot呀....今晚仲要搭架唔係冷氣巴啦..頂頂
...又累勒..唔想打...-__-||懶
07.05.06
豬仔....妹妹妹妹妹
好想真真實實..有個好似你咁既女朋友.....
D 小事..我咩都唔使做...有你幫我做..幫我理...
又會哄我...錫我...-____-|||
不過無可能.....番左工就咩時間都無...
要個女朋友等...無可能...個女朋友更加唔會等...
悲哀...
究竟E個世界仲有無D好好好好好好...唔會變既女仔呀呀呀呀呀
--------------------------------------------------------------------------------
to我既笨蛋蛋魔王,
我估,你訓著左lu,留番篇xanga比你睇啦咁.
人越大就會隨住佢見識而會1齊變,所以,無唔會變既女仔阿.
有無d好好好好好好既女仔,只係.視符你點睇..
其實1個女仔1心1意中意1個人之後,佢就會變到好好好好好架啦.
所以,唔難搵,難既係搵1個佢中意你,但佢又中意你既..好難.
唔好唔開心啦:D,傻瓜.我真係覺得等1個愛自己自己又愛佢既人,會係幸福..
所以唔係無可能知.知唔知?
我很喜歡你丫,所以絕對唔想你唔開心..
叫你做男朋友.咁叫你就當你係架啦xDDD.你明唔明?.
我又自把自為lu.xpppp -
今日我做左top 1...
十個叻!!
魔王大大!!
見今日咁熱熱熱熱熱,
你仲要番工,1定好辛苦!.
所以想比個驚喜你..
join左隻livly,好得意架.
等你番黎有個驚喜,點知:(
用左好多時間都擺唔到上xanga,好失望呀!X(
算啦-_-,由佢lu..
好掛住你丫哇哈哈哈哈哈哈xDDDD
