don's blog -2ページ目

04.05.06

再留,yahhh

bb食字仔時間,
跟婆婆我講1次:

超人打怪獸丫.怪獸比人打扁左.
扁到好似擦子膠咁.
超人又無能量令佢由擦子膠變到沙膠咁細粒喎,
最後佢就番屋企食公仔麵補充能量勒.
最後,最後,最後超人竟然比公仔麵[麻油味]淹沒死左luu.

婆婆琴晚就係發埋呢d怪夢啦幾有趣yoyo.x)

搞事完畢,dondon番黎dele左佢啦唔該xDD.

03.05.06

幫你留位.驚你累得滯..
咁你咪可以抖多ddddd囉,
可以即刻去訓,遲d先補打番.
bb食下字仔啦係時侯:>,

快高長大!!.

我係大怪獸哇哈哈入侵你個xanga-_-..

02.05.06-30.04.06

我無力打XANGA勒...

真係累到死....

-___-||今日番工有人跳樓

行過馬路...有個阿姐讚我令仔...我讚番佢!!!有眼光...





4月30

自己一個出去左...買左NDS勒..哇卡卡

之後就出左去買衫...買左一件咁多...揀唔落手

夜晚番左深圳....食海鮮...再之後仲去左..一生人第一次按摩....

按到5點幾....超爽...真係會上隱既....

今日訓左2個幾鐘就一個人番番落黎香港.....

5月1

我間野全部都係女仔...但我並不快樂

唉唉唉唉唉............................

30.04.06

今日同阿SING &佢班FD 去左TST 做GUM.... 焗左我一生人第一次既桑拿...爽呀 做完GUM 成個人都爽左...連自己都覺得.....自己..令仔左...XDD講笑 之後去左食野...係到玩NDS....對戰..正呀..真係要買番部玩下 再去SHOPPING...今日戰利品..係一條UNDERGROUND既黑褲 買番開工既 聽日再去SHOP過........ 十分高興的一DAY... 後加:今日得知了一個消息...回家後又得知多一個消息.... 現在的愛情...來得快...去得快...一會兒就能放低愛別的 我已經對這東西...失去信心....

01.05.06

お父さんは今日第1日間出勤する!!
彼が努力することができることを望む!!
金を儲けるのは多い..新しい彼女を知ることができる:D
その後私よい楽しみ:)!
私はお父さんを愛する:>

           frm:友達男bb

29.04.06

今日同阿SING &佢班FD 去左TST 做GUM.... 焗左我一生人第一次既桑拿...爽呀 做完GUM 成個人都爽左...連自己都覺得.....自己..令仔左...XDD講笑 之後去左食野...係到玩NDS....對戰..正呀..真係要買番部玩下 再去SHOPPING...今日戰利品..係一條UNDERGROUND既黑褲 買番開工既 聽日再去SHOP過........ 十分高興的一DAY... 後加:今日得知了一個消息...回家後又得知多一個消息.... 現在的愛情...來得快...去得快...一會兒就能放低愛別的 我已經對這東西...失去信心....

28.04.06

おばさんの黎はあなたに言うように教える字字!

お父さん私はあなたを愛するお父さん私はあなたを愛する

,父仕事努力!父仕事努力!父仕事努力!父仕事努力!
私は父を愛する:).

27.04.06

我搵到工啦!!!!!!

5月1號......番工-____-||||

26.04.06

好屎忽既我-__-|||今日終於出左去見工 e排見d工....份份唔同..而家先發覺...工係可以有咁多唔同類型 文員都分咁多種...可怕 ....聽日仲要晨咁早去尖咀見工.... 工呀工.....你快d請我啦.... 我要努力向上!! 後加:我又食晒d薯片勒...好想食...好想食...快d俾我食

25.04.06

今日去左搵SALLY...有點開心 之後去左CITY搵FD..... 番屋企個時...見到MA..同妹妹一齊..呵.. 拎D野番屋企先... 之後就做野.... 工...今日荒廢了搵工一日...-__-||懶人一名 我送十個懶俾自己!!!