14.05.06 | don's blog

14.05.06

凍番呀!1定要著多件3,
你又好啦聽曰放假T-T,
我聽日考chem之後仲要番學練oral同見老師呀..
可憐可憐T^T.聽日1定要好好地對你媽媽呀!
補番個母親節,仲要記得幫我同佢講埋母親節快樂添呀!
唉,好想打比你你又番緊工..
本來好想早d起身打比你叫你著多件3先番工架..
點知daddy又6點中叫我起身飲茶嘈醒左我,,
我訓番果陣1起身已經過左中啦T-T,對唔住呀.
十個有二萬個掛住你呢個好好好好老公..
十個有二億個愛你呢個好好好抵鍚既老公..<3.