18.05.06 | don's blog

18.05.06

其實你好了解我.知我唔開心.
面對病菌好辛苦-
不斷的聲沙,咳,乞痴,頭痛.
堅持唔訓等你.好想你係身邊..
明知你番緊工仍然打去嘈住你.
sorry.
但聽到你安慰我的說話,緊張我擔心我..
笑了1笑,突然覺得已經沒關係了-
因為我有個很錫我的老公!心..好暖:).
諗住將來搬了可以1齊住的時候-
每晚都會對住你,好幸福![笑]

睇完你打既xanga,
真係東講西講,好傻好傻-
我沒有為你做過甚麼,
沒有做過甚麼值得你高興的事,
只係1直盲目的喜歡你,好想你,好想支持你..
你吸引我的,唔係外表.所以唔洗介意d乜..
我都唔係d乜令女,唔係你想像之中咁好.
1直令我想留係你身邊的,
係你果種會保護會照顧會疼錫心愛既人既感覺,
成熟,但係又貪玩,會哄我開心,會怕我唔開心..
做你女朋友會覺得好安心好幸福.你知唔知架?XD
好多野我都好想幫你分擔下,唔想得你咁辛苦..
好可惜,我太細個.就算你同我講左我可以做既野好少,
根本幫唔到你d乜,真係好恨點解我唔可以大個d-__-.
反而成日都係要你擔心我多,無用鬼[灰]...
咁耐以黎,我留咁多字比你睇,
都係好想可以變成你放工之後既1個小安慰,
好渺小,甚至有時都唔知有冇用,但係.你開心就好了-

還有的是-我會繼續努力去記低1切有關你既事架.
雖然我大頭蝦,但係我第2時要去照顧你,所以我想做最了解你既人..
因為,,你係我最重要既人呀- 李靖安..
                  by, gg!xD

psps,中唔中意,,xanga隻歌呀.xD?

gg:

好傻呀你..傻gg...

聽日放假...見字打俾我啦...

好累...唔想打字...>3< 妹妹妹妹妹....身體小心呀