本当の愛は自由でなければなりません。 | あやちゃんのブログ

あやちゃんのブログ

日常の何気ないやり取りの中での感たことをお伝えし皆様方との共有を楽しみたいとおもいます。
ご意見などありましたら どうぞ! お待ちいたしております。感謝

 

本当の愛は自由でなければなりません。

NEW!

テーマ:

Rael Maitreya

 

 

Serafin Marvin Raelian

 

 

Real love can only be free

Loving the Elohim is the most beautiful thing you can

The Elohim gave us a message which has a beginning and

an end. They asked us to build an embassy to welcome

them, which has a beginning and an end. We all cherish and

enjoy imagining the day they will arrive at the embassy. This

day will have a beginning and an end. And then we will

celebrate, it will be the most beautiful day of the history of

humanity. And there will be a next night and a next day, and

then what? That is why the Elohim's most precious gift in the

Messages is the philosophy of infinity as everything else has

a beginning and an end. Infinity has none. When we raise

our level of consciousness through meditation to reach

supra-consciousness and become a Buddha, each of one

of us, in harmony with infinity, there is no beginning and no end

 

 

本当の愛は自由でなければなりません。

 

エロヒムを愛することは、あなたができる最も美しいことです。 

エロヒムは私たちに、始まりと終わりのあるメッセージを与えて下さいました。

彼らは私たちに大使館を建設するよう求めましたが、それには始まりと終わりがあります。 

私たちの誰もが、彼らの大使館到着の日を想像し、楽しみにしています。この日にも始まりと終わりがあります。 

その後、私たちは祝杯を挙げ、人類の歴史の中で最も美しい日を迎えることでしょう。 そして、また次の夜が訪れ、次の日を迎えることになりますが、その後はどうなるのでしょうか? 

だからこそ、エロヒムがメッセージに込めた最も貴重な贈り物として、あらゆるものには始まりと終わりがある、という無限の哲学があるのです。 無限には何もありません。私たちが瞑想によって意識レベルを上げ、超意識に到達してブッダになるとき、私たち一人ひとりが無限との調和の中に浸り、始まりも終わりもなくなるのです。

AD

 

ラエリアンムーブメント:”前の”アジア大陸代表のブログさんをフォロー