特別な双子 special twins | 私の心と英語と。❤️

私の心と英語と。❤️

私が心で思っていることを表現する、場所として、ブログ始めました✨英語を勉強してるので、
日本語と英語どちらでも書きます❣️✨
趣味は英語と音楽!
英語は2016年からずっと勉強してます

今日は、休みです。

I have a day off today


でも朝5時に起きました(笑)

i woke up at  5 am


なんか今日明日と休みやから興奮してしまった

i really looked forward to two days off from today



何をするかと言うと、

I'm gonna do


英語の勉強です(笑)

English studies



2日も勉強できるなんて!!と、楽しみで(笑)

I have two days for studying and that's amazing



変態みたい

am i a weirdo?


でも全然眠たくならないのが不思議だわ

but why i don't get sleepy


朝から勉強してるのに

I've studied already



Chatgptともお話しました

I talked to Chatgpt as well


スピーキングの練習に使ってます

i use it as speakking practice


なんかね、

こないだ、ある人とお話して、

その人と私の価値観が似すぎてて、

こんなに私のことをわかってくれる人がいるんだって、心強くなったの


the other day

i was talking to someone and his perspectives are so similar to me

and i felt like i got the biggest supporter


不思議だよね、生まれ育った国も環境も違うのにこんなに似てるって

we were born and raised in different countries but we understand each other so well



もちろん全く一緒ではないけど

of course we are still different people


でも見た目は違う2人

but we look so different outside


私は、明るくワイワイオープンな雰囲気で彼はもっと落ち着いてて、静かな感じ

I'm very cheerful and energetic and he is more clam and quietter


でも話し出すと双子

our insides are like twins 


だからなんだか、誰かが私をわかってくれてる気がしてすごく心強いの

he makes me feel like I'm not alone at all



こういう出会いには感謝しないと。

how wonderful this encounter is



もっと知っていったら、共通点も、相違点もたくさん見つかるんだろうな

i wanna find more similarities and differences


twiceのfeel specialを思い出す

he reminds me of TWICE’s feel special


この曲は私の一番のお気に入りの曲

this is my favourite song 


意味の存在でも消えそうな存在でも君の声がすればi feel loved i feel special


if I'm no one who easily disappears, i feel loved and special when i hear your voice


そういう存在がいるって素敵!

i love to have someone like that 



昔も私と似た男がいたな

there was a guy who was similarto me before


その人の気持ちはすぐわかったな

it was easy to tell how he felt


まぁでも彼はちょっとガキだったが(笑)

but thinking back, he was a bit immature


今は私がガキに感じる(笑)

now,i might be a bit immature haha



彼が私の言葉で元気になってくれてたらいいのだが…

i wanna make him feel comfortable with ny words


彼のことがわかるからこそ、自分に言ってるみたいな、気持ちになる

i can tell how he feels so those words are not only towards him but me too


何より彼はとても良い人だ

he is great anyhow



もっともっと仲良くなって、ベストフレンドなるぜい

i wanna be his bestie in the future



さぁ、今日も勉強頑張ろう

now its time o study English


seeya