Aini382のブログ -7ページ目
<< 前のページへ最新 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

*O*


本文はここから

幸せはここに!!! *O*

こんにちは!!!!!
ニースのすべてを満たすために!^ ^

私Aini、スペインから、私は日本語を勉強しているので、私はここで毎日少し書くようにするよ!
私は自分のベストを尽くすよ。

私は本当に日本の文化と、日本の音楽が大好きです。私のお気に入りの音楽ヴィジュアル系です

願ってここに大きなお友達と会うことができます

すべてのおかげで!
キス!

素晴らしい一日を!

Aini。

P.D.:残念ながら私の悪い日本語の



Translate:


Hiiii!!!!!
Nice to meet you all!! ^^

I'm Aini, from Spain ^^ and I'm studying Japanese, so I'll try to write a little here everyday!!
I'll try my best.

I really love Japan culture and Japanese music. My favourite is Visual Kei music ^^

Hope I can meet great friends here ^^

Thanks for all!!
Kiss!!

Have a great day!!!

Aini.

P.D.: Sorry for my bad Japanese


<< 前のページへ最新 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7