Hiya!
こんにちは!ここでもう一度よ
あなたが写真に私の小さな姉妹を参照することができます。
彼らはとてもかわいい!
今日の我々は3小さな子猫通りの真ん中にabandonatedを見つける原因は、ほとんどの猫を採用する
しかし、彼らのために新しい家を見つける^ ^
そして、もちろん我々はそれらの1つを採用!小さな黒猫は、私たちと呼ばれる彼女の""黒い""。明日私はあなたに画像を表示します。
おまえは??!今日は何をしましたか?!?
ホープ誰もが素晴らしい一日だったにも明日は良い一日を^ ^
おやすみ!(スペイン時間:23時46分)
キス!
Hiii!!! I'm here again o(^▽^)o
You can see my little sisters on pic (^-^) They are so cute ne!!
Today we adopt a little cat cause we find 3 little kitties abandonated in the middle of the street 。゚(T^T)゚。 But we find a new home for them ^^ And of course we adopt one of them! Is a little black cat, and we called her Kuroi v(^-^)v Tomorrow I'll show you a pic.
And you??!! what did you do today?!?
Hope everyone had a great day and also have a great day tomorrow ^^
Oyasumi!!(Spain time: 23:46)
Kissu!!!
Hi..
スペイン人男性は愚かさ ¬¬
私は....それらを理解していない
私は信じることができないすべての悪いことに私....起こった.... TToTT
をおかけここでは、この日に書くこと
私は以来、今やってすることを約束 ^^
キス!
素晴らしい一日を!^.^
Spanish men are so stupid
I don't understand them....
I can't believe all bad things happened to me....
Sorry for not write here on this days
I promise to do it since now
Kiss!!
Have a great day!
私は....それらを理解していない
私は信じることができないすべての悪いことに私....起こった.... TToTT
をおかけここでは、この日に書くこと
私は以来、今やってすることを約束 ^^
キス!
素晴らしい一日を!^.^
Spanish men are so stupid
I don't understand them....
I can't believe all bad things happened to me....
Sorry for not write here on this days
I promise to do it since now
Kiss!!
Have a great day!