Addicted 歌詞 和訳 | ブログ

ブログ

| 壁 |д・)


ちょっと暇なので今日は Addicted でも

これはだいぶ長いね






I've been watching at the circle turns around
As I stare at it sucks me in
Turn the light down cause that feels better
I am falling down into the deep of me

Can you break me up into some little pieces
I'm stuck I'm nowhere Lost my direction
I can't pretend like I'm a better man
I'll do anything if you can crush me

I've been watching at the square which shrinks and spreads
As I stare at it does stares back
Turn the light down or it will uncover me
Like I'm stupid
Like I'm idiot

Anyhow life goes on
I need no sympathy of yours
Anyway my life's rolling on
I need no sympathy of yours

"Get your ass down here and say please
Beg on your knees down here and say please"

Can you break me up into some little pieces
I'm stuck I'm nowhere Lost my direction
I can't pretend like I'm a better man
I'll do anything if you can crush me



翻訳歌詞

ぐるぐる回る輪っかを見つめてる
じっと見つめると吸い込まれそうだ
灯りを消してくれよ
その方が気分がいいんだ
自分の中の深みに落ちて行く

僕を小さく砕いてくれないか
僕は動けない 僕はどこにもいない 行く先を見失った
マシな人間のふりなんて出来ないよ
君が僕を壊してくれるなら僕はなんでもする

広がったり縮んだりする四角を見つめてる
じっと見つけめると見つめ返してくるんだ
灯りを消してくれよ
そうしないと僕がはっきり見えてしまって
馬鹿みたいな気分になるんだ
馬鹿みたいなさ

どうやったって人生は続いていく
憐れみなんていらないよ
どっちにしろ僕の人生は転がり落ちて行く
憐れみなんていらないよ

「ここに来てお願いしますと言いなさい
跪いてお願いしますと言いなさい」

僕を小さく砕いてくれないか
僕は動けない 僕はどこにもいない 行く先を見失った
マシな人間のふりなんて出来ないよ
君が僕を壊してくれるなら僕はなんでもする