(Can't Remember) How We Used To Be  歌詞 和訳 | ブログ

ブログ

| 壁 |д・)






You said you are my match
But I don't think you are
I don't think you get me back

Why don't you see I have the smallest interest in you
I don't blame you for getting mad

You want me so bad
That makes you crazy
But it doesn't matter
'Cause it does not make any difference for me

Hey break me if you can
You are someone I don't love until I die
I did but not anymore
Hey break me if you can
You are someone I don't mind
Can't remember how we used to be

I don't think you can imagine
You can't even guess how hard
How hard it was to get over you

You're the one who departed
I was just a kid to believe
Whatever you promised to me then

Now you want me so bad
That makes you sick
So what
Is that my fault
It does not make any difference for me

Hey break me if you can
You are someone I don't care I die
I did but not anymore
Hey break me if you can
You are someone I don't mind
Can't remember how we used to be

It's over
We're done now
Disappointment was all you gave me
You're gone that day
I felt I died
I burned all your photographs
Are you gonna kill me again
No way

Hey break me if you can
You are someone I don't love until I die
I did but not anymore
Hey break me if you can
You are someone I don't mind
Can't remember how we used to be


翻訳歌詞

君は僕と相性ぴったりだって言うけど
僕はそうは思わないね
君がまた僕を手に入れるなんて思わない

君になんて全く関心ないってのが
わかんないのかい
別に怒っても構わないよ

僕を手に入れたくて
どうにかなりそうなんだよね
問題ないよ
僕には全く関係のないことだから

やれるもんならやってみなよ
死ぬまで君の事を愛したりはしない
前はそうしたけどもう二度としない
やれるもんならやってみなって
君の事を気にかけるなんてありえない
僕らがどんな風だったかなんて思い出せないよ

君にはきっと想像もつかない
どれぐらい辛いかなんて君には推測すらできない
君の事を忘れるのがどれだけ辛かったか

君から別れたんだろう
僕はまだ君の約束したことを全部信じるような
お子様だったんだ

今は君が僕を手に入れたくて
どうにかなりそうなんだってね
だから何 僕が悪いってんじゃないよね
とにかく僕には全く関係のないことだから

やれるもんならやってみなよ
死ぬまで君の事を心配したりはしないよ
前はそうしたけどもう二度としない
やれるもんならやってみなって
君の事を気にかけるなんてありえない
僕らがどんな風だったかなんて思い出せないよ

もう終わったんだ
僕らはもう終わったんだよ
君が僕にくれたのは落胆だけだった
あの日君が出て行って
僕も死んだような気がした
君の写真は全部燃やしたよ
もう一回僕を殺す気かい
冗談じゃない

やれるもんならやってみなよ
死ぬまで君の事を愛したりはしない
前はそうしたけどもう二度としない
やれるもんならやってみなって
君の事を気にかけるなんてありえない
僕らがどんな風だったかなんて思い出せないよ