Under Control 歌詞 和訳 | ブログ

ブログ

| 壁 |д・)







All good advice but I'm sick of it
My friends thanks for your anxiety
But it's a nightmare when she's not with me
You wonder why I chose her

She's 40 when I'm 22
Her skin is almost like my mother's
She'll be 50 when I'm 32
Stop wondering what is the point
Leave us alone

Her sweet smile is cure for my wounded mind
That's all and you won't understand
Way she cares for me no one else has ever done
THat's all hey I do mean it

Thank you man but don't trouble yourself
Your worries are nothign to me
I'm under control like never before
Still you wonder why I chose her

I was 4 when she was 22
Maybe it's good we didnt meet then
I was 14 when she was 32
I don't care I'm happy with that
Leave us alone

Her sweet smile is cure for my wounded mind
That's all and you won't understand
Way she cares for me no one else has ever done
That's all hey I do mean it

Her picture is always in my wallet
I'm going out to buy her a birthday gift
I wanna see her smiling face
Still you wonder why I chose her
Leave us alone

Her sweet smile is cure for my wounded mind
That's all and you won't understand
Way she cares for me no one else has ever done
That's all hey I do mean it

Her sweet smile is cure for my wounded mind
That's all and you won't understand
Way she cares for me no one else has ever done
That's all hey I do mean it



翻訳歌詞


すべての良心的なアドバイス
だけど僕はうんざりなんだ
友だちからの心配はありがたいけど
彼女がいなかったら 僕には悪夢なんだ
きみは何で僕が彼女を選んだか不思議がってる

彼女は40歳で僕は22歳
彼女の肌は僕の母親とあまり変わらないし
僕が32になったら、彼女は50
何の意味があるかなんて考えるのは止めてよ

僕らのことは放っておいてくれ

彼女の愛しい笑顔は僕の傷ついた心を癒してくれる
それだけさ きみにはわからないよ
彼女の僕への心遣いは 今まで誰もしてくれなかったようなこと
それが僕にとっては大切なんだ

ありがとう でも心配しないで
きみの心配は僕には何ともないこと
今までにないような感じで 僕は安定してるんだ
まだきみは何で僕が彼女を選んだかって不思議がってる

彼女が22のときは僕は4歳
たぶん僕らは会なくてよかった
彼女が32のとき僕は14歳
僕には関係ないよ 僕は幸せなんだ

彼女の愛しい笑顔は僕の傷ついた心を癒してくれる
それだけさ きみにはわからないよ
彼女の僕への心遣いは 今まで誰もしてくれなかったようなこと
それが僕にとっては大切なんだ
僕らのことは放っておいてくれよ

彼女の写真をいつも財布に入れてる
僕は彼女にバースデープレゼントを買いに出かける
彼女の笑顔が見たいんだ
まだきみは何で僕が彼女を選んだのかって不思議がってる
僕らのことは放っておいてくれよ

彼女の愛しい笑顔は僕の傷ついた心を癒してくれる
それだけさ きみにはわからないよ
彼女の僕への心遣いは 今まで誰もしてくれなかったようなこと
それだけさ 僕が必要なのは彼女なんだ
彼女の愛しい笑顔は僕の傷ついた心を癒してくれる
それだけさ きみにはわからないよ
彼女の僕への心遣いは 今まで誰もしてくれなかったようなこと
それが僕にとっては大切なんだ