ガイン - Pray ( feat. Jeff Bernat ) | K-POP 和訳 歌詞

K-POP 和訳 歌詞

韓国語を趣味で独学してました◟̆◞̆ ❁
訳したい曲を 訳したいように ꉂꉂ
내 맘대로 할꺼양 ♡ͯ


(動画お借りしました)

作詞 : キム・イナ
作曲 : ジェフィ, キム・ヒウォン
編曲 : ジェフィ

Read me now
내 입술 아닌 눈빛으로
(私の唇じゃなく眼差しで)
Just feel me now
내 말이 아닌 나의 마음을
(私の言葉じゃなくて私の気持ちを)
어려운 일 인거야
(難しいことなのよ)
날 알아 간다는 건
(私を知って行くことは)

I try
더 깊은 대화가 난 필요해
(もっと深い会話が必要なの)
I pray
이 밤이 끝이 아니길 난 원해
(この夜が終わりじゃないことを求めてる)
넌 날 기대를 하게 해
(あなたは私に期待させる)

Read me now
Cuz I can’t find my words that 
I feel for you
and how do I love you
When I can’t find the way 
to speak my heart
I know it’s weird to say but
I feel I already know you


I try
더 깊은 대화가 난 필요해
(もっと深い会話が必要)
I pray
Don’t let the night be 
just another moonlight

넌 날 기대를 하게 해 
(あなたは私を期待させる)

Life is full of infinities 
huh huh~ uh uh yeah

말을 하지 않아도 니 맘이 들려
(言わなくてもあなたの気持ちが聞こえる)
눈 감고도 니 맘이 들려와
(目を閉じてもあなたの気持ちが聞こえる)
so stay with me

I know you can hear 
my heart without me 
saying a word, read 
my heart that all I want for you
is staying with me

Pray
더 깊은 대화가 난 필요해 
(もっと深い会話が必要なの)

I pray
Don’t let the night be
just another moonlight

넌 날 기대를 하게 해 
(あなたは私を期待させる)

Hey
huh huh
oh oh yeah
uh someday


가인 가사 번역 한국어 노래 ガイン 歌詞 翻訳 和訳 日本語訳 韓国語 Gain Jeff Bernat Pray Lyrics Kpop